خبرهای داغ:
گردهمایی بزرگ گردان خط‌ شکن حضرت رسول (ص) شهرستان لنجان

یاد و خاطره‌گویی از شهدا باید به پیمودن راه شهدا منجر شود/ دشمن از روحیه خودباروری و نیروی جوان در ایران احساس نگرانی می‌کند

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ما باید با تمام توان خود راه دلدادگی شهدا را حفظ کنیم و فراموش نکنیم که یاد و خاطره گویی از شهدا باید به پیمودن راه شهدا منجر شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۶۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان،  سردار محمد کرمی در گردهمایی بزرگ گردان خط‌ شکن حضرت رسول (ص) شهرستان لنجان اظهار کرد: دشمنان ما با تمام توان خود و البته با یک محتوای ضعیف به میدان آمده، حال‌آنکه مسلمانان با تکیه‌بر محتوای غنی و بی‌نظیری مانند قرآن باید با روحیه آفندی به نبرد با دشمن بروند.

وی با تأکید براینکه امروز وظیفه آحاد جامعه صیانت از راه شهداست، متذکر شد: امروز نبرد با دشمن تمام نشده است و همه ما باید با تمام توان خود راه دلدادگی شهدا را حفظ کنیم و فراموش نکنیم که یادوخاطره گویی از شهدا باید به پیمودن راه شهدا منجر شود.

کرمی با بیان اینکه دشمنان ما امروز به ایجاد نفاق در بین مسلمانان دل‌خوش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه باید با تأسی از شهدا در این پیکار اقتصادی و فرهنگی سربلند بیرون آیند و لحظه‌ای به دشمن اجازه زیاده‌خواهی ندهند.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و پیروزی‌های جبهه مقاومت در چند سال اخیر یادآور شد: آمریکا با حمایت آل‌سعود و برخی از کشورهای مرتجع منطقه داعش را به راه انداختند، با راه‌اندازی چند گروه تروریستی جیب همین کشورهای مرتجع را خالی کرده و در نهایت چیزی به‌ جز شکست و نابودی برای این کشورها برجای نگذاشتند.

وی با تأکید بر حمایت نیروهای جوان در کشور و پرهیز از دل‌خوشی به دشمنان تصریح کرد: بنده با بیش از 1200 شرکت‌ از قبیل دانش‌بنیان و شرکت‌هایی از این‌ دست ارتباط داشتم، نیروهای جوانی که با تکیه‌ بر روحیه خودباوری دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند که دشمن از این موضوع احساس نگرانی می‌کند.

کرمی نهادینه شدن فرهنگ مقاومت فعال در جامعه را ضروری دانست و افزود: مسئولان باید شبانه‌روز کارهای خود پیش ببرند و همواره خود را در محضر خدای متعال ببینند و تنها در چنین شرایطی است که شاهد اجرایی شدن مدیریت جهادی در کشور خواهیم بود. 

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه  در پایان گفت : فضای مجازی فرصتی است که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد و با فرصت سوزی فضا را به دشمن واگذار نکرد.

ارسال نظرات