فرمانده ناحیه سپاه کنگان به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان به مناسبت هفته وحدت با 4 خانواده شهید اهل سنت کنگان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۵۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۲

دیدار با 4 خانواده شهید اهل سنت در کنگانبه گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان، سرهنگ پاسداراسماعیل تاجیک ضمن گرامیداشت هفته وحدت اسلام را دین مودت وبرادری دانست وگفت: اگر مسلمانان وحدت داشته باشند دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ومسلمین جهان نمی‌توانند علیه مسلمانان توطئه ایجاد کنند.

تاجیک خاطرنشان کرد: درهفته وحدت مسلمانان باید تلاش کنند به جای دامن زدن به اختلافات به تقویت سمت وحدت امت اسلام تلاش کنند.

تاجیک درادامه افزود: دربین اهل سنت وتشیع مشکلی وجود ندارد ونباید اجازه نفوذ سوء استفاده کنندگان را داد.

وی با اشاره به جانفشانی‌های شهدا در ۸ سال دفاع مقدس گفت: همه رزمند‌ها با اقتدار، صلابت بخاطرامنیت کشورمان برادرانه حماسه‌آفریدندو دراه اسلام وقرآن از جان شیرین خود گذشتند که بی‌شک این جانفشانی‌ها هرگز از یاد‌ها و خاطره‌های مردم فراموش نخواهد شد.

وی گفت: وظیفه مسئولین در هر رده و جایگاهی خدمت خالص و بی منت به این عزیزان و جامعه ایثارگری است که به حمدالله با همدلی و اتحاد راسخی که با تأسی از فرامین و دستورات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بین مردم و مسئولین حاکم است بهترین نشانه در جهت پویایی در خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات