خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه تا وقتی که تمامی مشکلات بوجود آمده برای زلزله زدگان مرتفع نشده است، ما هستیم، تاکید کرد: مطمئن باشید آخرین نفری که این روستاهای زلزله زده را ترک خواهد کرد، سپاه خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۳۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار حسین سلامی در دیدار با مردم زلزله زده میانه اظهار داشت: پاسداران سپاه عاشورا، گروه های جهادی بسیج و قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اولین کسانی بودن که به یاری مردم زلزله زده شتافتند و من به شما اطمینان می دهم که همین ها آخرین نفراتی خواهند بود که اینجا را ترک می کنند.

   وی با بیان اینکه از طرف مقام معظم رهبری ماموریت بررسی و مشاهده ابعاد حادثه، کمک رسانی و اظهار همدردی و دلجویی از حادثه دیدگان را دارد، خود را سربازی از سربازان وطن قلمداد کرد و افزود: ما زلزله ها و سیل های بسیار سختتر و مخربتر از اینها را تجربه کرده و پشت سر گذاشته ایم ولی برای ما از دست رفتن این چند نفر و یا حتی جدا شدن یک تار مو از انسانی بر اثر این حوادث، بسیار سنگین است و تمام تلاش خود را برای بازسازی بکار خواهیم برد.

   سردار سلامی با خرسندی از پیشرفت 50 درصدی آوار برداری، اظهار امیدواری کرد: انشاء الله تا 10 یا 15 روز آینده، کار آوار برداری به پایان رسیده، مردم حادثه دیده در کانکس ها اسکان داده خواهند شد و برای زلزله زدگان خانه هایی بهتر از خانه های اولشان خواهیم ساخت و همه تلاش ما مصروف بازگرداندن نشاط و روحیه به مردم این روستاها خواهد شد.

   فرمانده سپاه از دستگاه های دولتی خواست تا در روند کمک رسانی و ایجاد زیرساخت های لازم، تلاش هایشان را سرعت بخشند و از مردم روستا نیز خواست با صبر و همیاری در کمک به حادثه دیدگان شریک باشند.

   سردار سلامی همچنین با خانواده های متوفیان از نزدیک دیدار کرده و با تقدیم هدایایی از آن ها دلجویی کرد.

   فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) در جمع مردم زلزله زده شهرستان میانه حضور یافته و با تبریک این روز خجسته، نوید بازسازی و نوسازی قریب الوقوع خانه های خرابشان را داد

ارسال نظرات
پر بیننده ها