خبرهای داغ:
دوره توانمندسازی مرتبطین با طرح شهید بهنام محمدی و معلمان آینده ساز در سپاه قائم آل محمد (عج) برگزار شد
کد خبر: ۹۱۹۰۷۳۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، دستورانی در دوره توانمندسازی مربیان، مدیران، معلمین و مرتبطین با طرح شهید بهنام محمدی و معلمین آینده ساز که به همت بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد بیان کرد: بسیج فرهنگیان و آموزس و پرورش عزم خود را جزم کرده اند تا به هدف تربیت دانش آموزان و رساندن آن‌ها به حیات طیبه برسند.
مدیرآموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: همه ما باید با اتحاد و همکاری یکدیگر همانند شعله‌های آتش باشیم که بالاتر می‌رود و پیشروی می‌کند.
وی اظهار کرد: هر کس با هر ابزار و توانمندی که دارد باید برای رسیدن به این اهداف والا تلاش کند و دانش آموزان را به سمت خودسازی، خودباوری و پیشرفت در علم و پژوهش سوق دهد.
دستورانی با اشاره بر اینکه هدف همه ما مشترک است گفت: همگی باید در این مسیر بصیرت، معرفت و مهارت داشته باشیم و به آن بیفزاییم.
وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش با بزرگترین چالش یعنی منابع نیروی انسانی مواجه هستیم افزود: ما معتقدیم هر حرکتی که با اعتقاد به پیشوا و ولایت فقیه آغاز شود به یقین به مقصود می‌رسد و فرهنگیان در عرصه‌ها و دوران مختلف نشان داده اند که وفادارترین افراد به ولایت فقیه هستند
وی ادامه داد: بسیج فرهنگیان باید در قالب کارگروه‌های مختلف و در حد بضاعت خود نقش آفرینی کند.
دستورانی در پایان از افرادی که در تحقق طرح شهید بهنام محمدی و طرح امیدان تلاش کردند قدردانی کرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها