خبرگزاری بسیج: "بخشداری مرکزی ری" ، "شهرداری قیامدشت"، "اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی" و "دهیاری قمصر"، به عنوان روابط عمومی های فعال و برتر شهرستان ری معرفی شدند.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۲۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹

در پی انتشار ارزیابی و عملکرد دو ماهه شهریور و مهر ماه روابط عمومی های ادارات و دستگاه های خدمات رسان شهرستان ری در حوزه تولید خبر، اطلاع رسانی و اخبار از سوی اداره روابط عمومی فرمانداری ری، "بخشداری مرکزی" ، "شهرداری قیامدشت"، "اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی" و احمد وند "دهیاری قمصر"، عنوان روابط عمومی فعال و برتر شهرستان را از آن خود کردند.

جواد زنگنه رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری ویژه شهرستان ری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از این پس عملکرد روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ری به صورت ماهانه و در قالب کارنامه ارزیابی و به مدیران دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری خواستار اطلاع رسانی دقیق، بر لحظه و شفاف در حوزه اقدامات، خدمات و دستاورد های دستگاه ها و ارگان های شهرستان ری به مردم و افزایش رضایت عمومی و ایجاد انگیزه جهت حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو شد.

 

ارسال نظرات