مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان

انسان باید حرکات و گفتار خود را با نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار منطبق سازد.

حجه الاسلام فقیهی اظهار داشت: انسان همواره باید به خدا امید داشته باشد و حرکات و گفتار خود را با نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار منطبق سازد.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۱۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص)و فرزند برومندش حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم جشن باشکوهی در کوهبنان به همت اداره اوقاف ، سپاه پاسداران و هیات امنای امام زاده سید سلیمان علیه السلام  شهرستان برگزار شد .

حجت الاسلام‌مهدی فقیهی در حرم‌مطهر امام‌ زاده سلیمان علیه السلام کوهبنان ضمن تبریک‌ میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و فرزند برومندش امام جعفر صادق(ع) گفت : باید تلاش کنیم که به نبی مکرم اسلام(ص) نزدیک تر شویم چون حضرت اسوه و الگوی نیکی برای جامعه بشریت است .

وی تاکید کرد: حضرت رسول اکرم (ص)بهترین ها برای خانواده ، اقوام ، همسایگان بود لذا در  انجام‌واجبات و ترک محرمات پیش قدم و اسوه بود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کوهبنان افزود: انسان همواره باید به خدا امید داشته باشدو حرکات و گفتار خود را با نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار منطبق سازد.

وی تصریح نمود: نزدیک ترین مردم در روز قیامت به خاتم النبیین کسانی هستند که در دنیا بر محمد و آل ایشان زیاد صلوات بفرستند چون این ذکر عظمت و بزرگی پیامبر اعظم را می رساند.

حجت الاسلام فقیهی بیان داشت: در دنیای امروز که سراسر بلا و گرفتاری است برای سلامتی خود و اعضای خانواده تان ختم صلوات بردارید چون تمام مسیرها به پیامبر و اهلبیت ایشان ختم‌می شود.

وی ابراز داشت: قران برای هر درد و مشکلی دوا و راه حلی مشخص کرده مردم کوهبنان باید به خود ببالند که برای حل مشکلات می توانند به بقاع متبرکه و حرم شهدای گمنام پناه ببرند چون این بزرگواران به خدا و اهلبیت وصل هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: علما و صلحا در هنگام گرفتاری به اهلبیت پناه می بردند باید افتخار کنیم که وجود آقا علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه(س) را در ایران داریم.

وی تاکید کرد: به برکت‌ شهر قم و وجود علما خصوصا حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) امروز بسیاری از مردم درکشورهای مختلف جهان بیدار شدند و همه فریاد الله اکبر را سر می دهند تا زمینه برای حکومت عدالت گستر فراهم شود.

حجت الاسلام فقیهی ادامه داد: وجود بقاع متبرکه در کوهبنان باعث شده که بسیاری از بلاها و مشکلات به راحتی حل و فصل شوند و بلا از شهر دور شود.

وی با استناد به آیات نورانی قران کریم گفت: انسان در امورات فردی و اجتماعی باید به مسائل شرعی و دینی  پای بند باشد دست نیازمندان را بگیرد، در مقابل کافر محکم بایستد همانند شهدا باشد که باعث عزت و اقتدار کشور شدند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ادامه داد: چون ملت ایران پرچم اسلام و عدالت را برافراشته دشمنان زیادی دارد اما بواسطه حضور مردم در صحنه دشمن جرات ندارد تصمیم واحدی بگیرد لذا باید به بیانیه گام دوم مورد نظر مقام معظم رهبری  (مد ظله العالی )توجه بیشتری داشته باشیم تا زمینه برای استقرار حکومت عدالت گستر و نابودی دشمنان رقم بزنیم .

وی تاکید کرد: باید با دوستان و همسایگان مهربان و از احوالشان باخبر باشیم و در راستای رفع مشکلات آنان گام برداریم .

حجت الاسلام فقیهی ابراز داشت:  پیامبر در زندگی پیمانی با یهودیان بست چون آنان پیمان را شکستند حضرت با آنان مقابله کرد و آنان را سر جای خود نشاند پس تلاش کنیم تا سطح علم و آگاهی خود را بالا ببریم چون مقام معظم رهبری از میزان مطالعه مردم گلایه دارند.

وی تاکید کرد: اعضای خانواده به جای حضور در فضای مجازی توجه بیشتری به هم داشته باشند تا محبت و صمیمت بین آنان افزایش پیدا کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ادامه داد: مسئولان شهرستان عنایت داشته باشند با توجه به افزایش قیمت بنزین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم گران نشود و در صورت مشاهده با افراد سودجو برخورد جدی صورت پذیرد.

ارسال نظرات