سرهنگ ابراهیمی اظهار داشت: شما دانش آموزان آینده سازان این انقلاب  هستید و سعی کنید در این سفر معنوی (راهیان نور) با سیره زندگی و سلوک معنوی شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه ۳۶هزار شهید دانش آموز آشنا شوید.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۱۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ تعدادی از دانش اموزان دختر شهرستان کوهبنان امروز ظهر  با شعار از مدرسه تا مدرسه به اردوی راهیان نور اعزام شدند. سرهنگ پاسدار روح الله ابراهیمی فرمانده سپاه شهرستان کوهبنان در  جمع دانش آموز ان بسیجی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد ( ص ) و امام صادق(ع) گفت:  شما دانش اموزان که توفیق پیدا کردید در اردوی معنوی راهیان نور که بهترین فرصت برای آشنایی شما با فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است ان شالله تک تک شما عزیزان بتوانید مروج این فرهنگ باشید و بدانید این استقلال و امنیت به این راحتی بدست نیامده است و برای آن چه خونهای پاکی به زمین ریخته شده است و تعداد زیادی هم دراین راه به درجه جانبازی نایل آمدند و عده ای هم مرارتهای اسارت را تحمل کردند.

سرهنگ ابراهیمی افزود: شما دانش آموزان آینده سازان این انقلاب هستید؛ سعی کنید در این سفر معنوی با سیره زندگی و سلوک معنوی شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه ۳۶هزار شهید دانش آموز آشنا شوید و در ضمن شهید شاخص بسیج دانش آموزی استان شهید علی عرب می باشد. در زندگی این شهید والامقام و نحوه شهادت  ایشان که آرام آرام سوخت و شهید شد.

فرمانده سپاه شهرستان کوهبنان در پایان به دانش آموزان بسیجی خاطر نشان کرد:  لذا سفارشم به شما دانش آموزان این است که  زندگی نامه  و وصیت نامه های شهدا مطالعه کنید تا ان شاءالله  به دنیایی از معارف دست پیدا کنید.

ارسال نظرات