خبرهای داغ:
محمد خالوئی
امام جمعه شاهین شهر در جمع بسیجیان عنوان داشت:
امام جمعه شاهین شهر گفت: تفکر بسیج یک تفکر کارآمدی است که در سخترین شرایط کارسازترین بوده است و در واقع بسیج یک جریان ارزشی است که تمام فطرت‌های خوب را در آینده وجودیش متبلور کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۸۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، صبحگاه مشترک بسیجیان شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان شهر در رزمایش الی بیت المقدس برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر با تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (علیهما السلام) گفت: بسیج کارآمد‌های زیادی در عرصه‌های مختلف جامعه  از جمله دفاعی، امنیتی، فرهنگی و محرومیت زدایی دارد.

وی افزود: در زمانی کشور در دوران دفاع مقدس  در معرض تهدید نظامی دشمنان بود بسیج درخشان عمل کرد و کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشت و در این زمان نیز در عرصه‌های فرهنگی، بازسازی و جهادی بسیار موفق عمل کرده است.

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر ارزش بسیج در جامعه گفت: تفکر بسیج یک تفکر کارآمدی است که در سخترین شرایط کارسازترین بوده است و در واقع بسیج یک جریان ارزشی است که تمام فطرت‌های خوب را در آینده وجودیش متبلور کرده است.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: اگر در اقتصاد هم بسیجی وار عمل کنیم وضعیت اقتصادی کشور سامان می‌یابد و وضعیت معیشت مردم بهتر می‌شد.

تفکر بسیجی راه حل مشکلات کشور است

ارسال نظرات
آخرین اخبار