فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ریگان از برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» به مدت دو روز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۷۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
سرهنگ مصطفی دهقانیان در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان ریگان خبرداد و اظهار کرد: برگزاری رزمایش‌های مختلف در این ایام یک قدرت نمائی خوبی برای زیاده‌خواهی‌های دشمنان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان در ادامه عنوان داشت:حضور بسیجیان سلحشور به دنیای استکبار نشان خواهد داد که مراقب تحرکات و رفتار موزیانه خود در سطح منطقه باشند و ملت و امت اسلامی همراه با بسیجیان هرگز اجازه طرح و اجرای توطئه‌های دشمن را نخواهد داد.

وی افزود: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با شعار بسیج چهل سال مردمداری، امنیت و خدمت و با هدف حفظ آمادگی نیرو‌های بسیجی و گردان‌های بیت المقدس و نمایش اقتدار این گردان‌ها برگزار می‌شود.

سرهنگ دهقانیان در پایان با بیان اینکه این رزمایش در روز‌های ۳۰ آبانماه و ۱ آذرماه و با حضور ۴ گردان بیت المقدس و بمدت دو روز در منطقه نینوای این شهرستان برگزار می‌شود، ابراز داشت: دفاع از کوی و برزن، مقابله با نا آرامی‌ها و آرام سازی، برپایی کلاس‌های فرهنگی، آموزشی، عقیدتی، نظامی و همچنین رزم در شب از مهمترین برنامه‌های این رزمایش است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات