رنجبر ماهانی اشاره داشت به سفر روحانی به کرمان و تصریح داشت:آقای رییس جمهور در سفر گذشته ای که به استان کرمان تشریف آوردید شهرستان ریگان مورد بی مهری قرار گرفت و در این سفر هم همین طور البته مردم به این بی مهری ها و تبعیض ها عادت کردند.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۶۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با بیان اینکه معضل جامعه امروز بی عدالتی اجتماعی است، اظهار داشت: تحقق عدالت اجتماعی توسط قوه قضائیه می‌تواند نقش بی بدیلی در تحقق اقتصاد مقاومتی و تحقق گام دوم انقلاب داشته باشد.

وی افزود:دستگاه قضا تا کنون توانسته است از تعطیلی ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کشور جلوگیری کند. نتیجه رسیدگی به ۹۱ فقره پرونده توسط قوه قضائیه حدودا هفت هزار میلیار تومان به بیت المال برگشته است.

رنجبر ماهانی ادامه داد:در بیست استان کشور حدود ۱۷۸ هزار هکتار از اراضی تصرف شده از دست زمین خواران خلع ید شده است و در استان تهران حدود هزار هکتار از اراضی دولتی از دست زمین خواران خلع ید شده است.

وی گفت:بدهکاران بانکی نیز سال‌ها بدهی خود را پرداخت نمی‌کردند در اقدامی شایسته توسط دستگاه قضا اموالشان مصادره شد. امیر منصور آریا ۶۰۰ میلیارد تومان به جزای نقدی محکوم و ۱۷۰۰ میلیارد تومان رد مال به بانک‌ها برگردانده شد.

امام جمعه ریگان بیان کرد:کسانی که دوست ندارند با مفسدان اقتصادی و ابربدهکاران بانکی و رانت خواران و زالو صفتان که خون ملت را سال‌ها می‌مکیده اند برخورد قضایی شود و هیاهو و مغالطه می‌کنند دستشان با آن‌ها در یک کاسه است.

وی عنوان داشت:از شجاعت دستگاه قضا که بذر امید و عدالت را در دل‌های مومنین پاشیده است تقدیر و تشکر می‌کنیم و توصیه می‌کنیم از تهدید و هیاهو و شارلاتان بازی این و آن نترسد و نهراسد و دعای رهبر عزیزمان و ملت ایران بدرقه راه شماست.

وی ابراز کرد:زیر سوال بردن قوه قضائیه آب ریختن به آسیاب دشمن است و کسانی که دم از وحدت میزنند خودشان وحدت جامعه را نقض و جامعه را دو قطبی می‌کنند.

رنجبر ماهانی اشاره داشت به سفر روحانی به کرمان و تصریح داشت:آقای رییس جمهور در سفر گذشته‌ای که به استان کرمان تشریف آوردید شهرستان ریگان مورد بی مهری قرار گرفت و در این سفر هم همین طور البته مردم به این بی مهری‌ها و تبعیض‌ها عادت کردند.

امام جمعه ریگان در پایان ابراز داشت:آقای رئیس جمهور شما در وعده‌های انتخاباتی خود قول دادید مشکل بیکاری و اقتصاد را حل کنید، اما امروز بعد از شش سال میگویید وظیفه‌ی دولت اشتغال نیست! به راستی اگر منتظر برجام و fatf نمی‌ماندید اقتصاد کشور حل شده بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات