نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

اهل نماز دل به غیر از خدا نمی بندد

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: اهل نماز دل به غیر از خدا نمی‌بندد‌ و رضایت و خشنودی‌ و فضل را از خدا طلب می‌کند و به دنبال لبخند و رضایت خداست.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۶۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، با اشاره به هفته وحدت و ویژگی های بارز  پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، گفت:  تکریم انسان از ویژگی‌های پیامبر است. ایشان ایمان آورندگان را احترام می‌کردند و کسانی را که دانش ایمانی داشتند بیشتر مورد توجه قرار می‌دادند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، بعثت پیامبران از جنس انسان ها را نعمتی از جانب خداوند به بندگان دانست و ایستادگی برابر دشمنان و کفار را از ویژگی های امت اسلام برشمرد.

خطیب جمعه شهرکرد، اهتمام به اقامه نماز را از دیگر ویژگی های پیامبر اسلام و مسلمین دانست و گفت: اهل نماز دل به غیر از خدا نمی‌بندد‌ و رضایت و خشنودی‌ و فضل را از خدا طلب می‌کند و به دنبال لبخند و رضایت خداست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، شکل گیری حوزه های علمیه را از برکات این هُمام دانست و با اشاره به افتتاح حوزه ولایت، گفت: افتتاح‌ها معمولاً با حضور بزرگان صورت می‌گیرد؛ اما ترجیح دادیم این حوزه با حضور مردم که بزرگ‌ترین افراد در حوزه‌ها هستند افتتاح شود؛ این حوزه در جوار مصلی شکل گرفته و ۶۰ طلبه در آن حضور دارند که تا کنون برنامه‌هایی در آن برگزار شده است؛ اما افتتاح رسمی آن امروز با حضور شما مردم نمازجمعه‌ای انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به فرارسیدن هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: بسیج یک شجره طیبه است و در جامعه بسیار نقش‌آفرین می باشد.

امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و در پایان از مؤمنان خواست در راستای ایفای وظیفه نوع دوستی به کمک زلزله زدگان آذربایجان شرقی بشتابند.

ارسال نظرات