سردارکریمی گفت:وجود رهبر بزرگ دینی در نظام اسلامی که از مهمترین برکات است از مهمترین عناصر اقتدار است و امروز حکمت،شجاعت،بصیرت و هوشمندی رهبر انقلاب اسلامی زبانزد همه کشورها و حتی دنیای استکبار است
کد خبر: ۹۱۹۰۶۵۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس تاکیدکرد:دفاع همه جانبه راهبردی است که حضرت امام پیش روی ما گذاشته و امروز هم مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر این دفاع همه جانبه با به کارگیری همه توان ها دارند.

وی افزود:امروز در شرایطی قرار داریم که نظام استکباری سعی بر این دارد که با ایجاد نفاق و از بین بردن وحدت در بین امت های اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کند و لذا وحدت در حول محور ولایت می ت اند ما را از این مقطع حساس نجات دهد و امروز امت های اسلامی باید وحدت کلمه خود را حفظ کند چراکه مسیر وحدت مسیری است که توسط امام پیش روی ما گذاشته شده است.

سردارکریمی بیان کرد:همه ما در این چهل سال درک کرده ایم که آسایش در گذر از سختی ها است و با عبور از سختی ها می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی اظهارکرد:جهاد همه جانبه امروز باید در دستور ما باشد چراکه بدون جهاد قطعا نمی توانیم به توسعه و پیشرفت همه جانبه دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه روح الله بااشاره به اینکه وجود رهبر بزرگ دینی در نظام اسلامی که از مهمترین برکات است افزود: حضوریک رهبرمقتدر از مهمترین عناصر اقتدار است و امروز حکمت،شجاعت،بصیرت و هوشمندی رهبر انقلاب اسلامی زبانزد همه کشورها و حتی دنیای استکبار است و آنها آرزوی چنین رهبر کاریزماتیکی را دارند که بتوانند در پس هر شرایطی کشور را از مقاطع حساس نجات دهد.

وی بابیان اینکه وجود مردم انقلابی و وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی از دیگر عوامل اقتدار است گفت: و مردم در این چهل سال انقلاب همواره در مقاطع حساس وفاداری خود ا نشان دادند و این چهل سال انقلاب نشان داده که پیوند بین مردم و ولایت همه مشکلات را حل می کند.

سردارکریمی یادآورشد:داشتن آرمانهای بلند و قله های متعالی در انقلاب اسلامی از دیگر عوامل اقتدار است که به هر میزان به آرمان ها توجه داشته باشیم و در پی عملیاتی کردن آنها برویم قطعا موفق تر خواهیم بود.

وی عنوان کرد:آرمان بلند تمدن اسلامی که امام و مقام معظم رهبری این مسیر را برایمان روشن کرده اند باید در گام دوم انقلاب تحقق پیدا کند و در واقع این راه از حضرت آدم شروع شده و ما باید آن را به نتیجه برسانیم.

سردارکریمی تصریح کرد:باید خدا را شاکر باشیم که در این مقطع می توانیم در مسیر تمدن اسلامی باشیم و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی افزود:داشتن دشمن بزرگ از دیگر عوامل اقتدار است چراکه رقیب بزرگ عامل مهم دست پیداکردن به قله های بزرگ است.

فرمانده سپاه روح الله تاکیدکرد:اراده ملت ایران قطعا در این چهل سال توانسته عوامل اقتدار دشمن را به چالش بکشاند و امروز جنگ ما با دشمن جنگ اراده ها است که اگر به عوامل اقتدار توجه داشته باشیم و همت ها را به کارگیری کنیم قطعا روز به روز شاهد افول قدرت دشمن خواهیم بود.

وی گفت: امروز دشمن راهبردی خود را بر سه ضلع عملیات روانی،فشار اقتصادی و راهبری مذاکره گذاشته که برای متزلزل کردن اراده های جوانان با استفاده از ابزارهای پیشرفته قصد گروگان گیری ذهن ها را دارد و فشار اقتصادی را به موازات عملیات روانی دنبال می کند.

سردارکریمی بااشاره به اینکه دشمن در جنگ اقتصادی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است گفت: ما اگر اراده ها را به کارگیری کنیم و به جوانان و نیروهای بومی اعتماد داشته باشیم قطعا تحریم ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد:در بسیاری از پیشرفت هایی که به دست آوردیم علت آن به کارگیری ارائه ها بوده و امروز قطعا در جنگ اقتصادی می توانیم موفق باشیم اگر با روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی وارد شویم و بتوانیم با استفاده از داشته های درونی از این مقاطع حساس عبور کنیم.

فرمانده سپاه روح الله باتاکید براینکه امروز راهبرد مذاکره دشمن دیگر برای همه آشکار شده اظهارکرد: چراکه وقتی استراتژی وقتی به تاکتیک تبدیل می شود دیگر نقشه ها آشکار می شوند.

وی گفت:مذاکره با دشمن نه تنها راه کار نیست بلکه سم مهلک و خالی کردن میدان است و لذا امروز دشمن به دنبال فرصت است و اگر نقطه ضعف نشان دهیم دشمن روبه جلو حرکت می کند و لذا باید با اقتدار مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

سردارکریمی بیان کرد:امروز سطح آمادگی دفاعی و امنیتی در کشور به گونه ای است که اگر دشمن ذره ای تحرکات علیه انقلاب از خود نشان دهد قطعا پاسخ های پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: بسیجیان به عنوان سربازان و رزمندگان جبهه حق باید همواره در سطح آمادگی کامل و هوشیاری باشند تا هر لحظه برای فداکاری برای نظام اسلامی با ایمان و اعتقاد راسخ آماده باشند.

فرمانده سپاه روح الله یادآورشد:در رزمایش الی بیت المقدس بسیج ۲۹ گردان در ۱۲ شهرستان در طی دو روز تمرینات و آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه تهدید انجام می دهند در در مقابل انجام هرتکلیفی موفق در میدان ها حاضر شوند.

وی درپایان خاطرنشان کرد:حضور بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب عامل مهم بازدارندگی است و بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد انقلاب اجازه هیچ گونه تحرکی علیه انقلاب را نخواهد داد.

ارسال نظرات