فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس بسیج که نمایشی از اقتدار بسیج و نقش‌آفرینی آن در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است در بهاباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۴۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ سعید دهقان ده‌جمالی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی رزمایش ۴۰ سالگی اقتدار بسیج در بهاباد با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس بسیج که نمایشی از اقتدار بسیج و نقش‌آفرینی آن در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است در بهاباد برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد اضافه کرد: رزمایش مطابق با آسیب‌ها و تهدید‌های شهرستان برنامه‌ریزی‌شده است که این آسیب‌ها در قرارگاه امام هادی (ع) مورد شناسایی و تحلیل قرارگرفته و سناریوی رزمایش هم بر اساس همین موارد طراحی‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: هر موقع امام ما فرمان صادر کنند بسیجیان آمادگی دارند که برای نابودی رژیم صهیونیستی نقش‌آفرین باشند.
وی گفت: افتخار بسیج این است که ۴۰ سال برای پاسداری از نظام و ملت در کنار مردم بوده است و همه بسیجیان خود را وقف نظام کرده و با ازخودگذشتگی با مردم همراه بوده‌اند. بسیج لشکر مخلص خدا است و بسیجیان خود را فدای انقلاب کرده‌اند.
دهقان افزود: در این رزمایش علاوه بر برگزاری کلاس‌های عقیدتی، سیاسی، برنامه‌های فرهنگی، معرفتی، کلاس‌های تخصصی عملیات کنترل اغتشاشات و ناآرامی‌ها، دفاع از کوی و برزن، عملیات امداد و نجات با رعایت اصول پدافند غیرعامل به‌منظور ایجاد امنیت و جلوگیری از نفوذ و اقدامات ضد نظام گروه‌های تروریستی، تکفیری و اراذل‌واوباش اجرا می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به اینکه بسیجیان با حضور پرشور خود در این رزمایش اقتدار بسیج در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب را به نمایش می‌گذارند گفت: بسیجیان در این رزمایش با آرمان‌های امام، رهبری و شهدا تجدید پیمان می‌کنند.
وی در پایان اظهار داشت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان بهاباد روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ آبان و اول آذرماه ۹۸ در اردوگاه قدس بهاباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات