حجت الاسلام رضایی گفت: جامه عمل پوشاندن به محورهای تبیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب دستاوردهای استوار و آثار ارزشمندی برای کشور در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۱۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام مسلم رضایی در جمع کارکنان اداره کمیته امداد فارسان با گرامیداشت هفته وحدت به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: اعتقاد به بیانیه گام دوم انقلاب اعتقاد به مسیر چهل ساله انقلاب است و نباید گذشته خود را منکر شویم و آن را ضعیف بپنداریم؛ بلکه باید به گذشته انقلابی خود افتخار کنیم.

حجت الاسلام رضایی افزود: براساس بیانیه گام دوم انقلاب به تحلیل و فهم درستی از وضعیت موجود کشور، منابع، ظرفیت ها دست پیدا کردیم و معتقدیم آینده روشن و شفاف برای اداره کشور ترسیم خواهد شد. وابسته نبودن به نفت از اولویت‌های تحقق گام دوم انقلاب است و اتمام دوره اقتصاد نفتی و وابستگی به نفت می تواند دستاوردی بزرگ برای کشور باشد.

وی با اشاره به لزوم مبارزه با استکبار و برداشتن و حفظ علم مقاومت و دفاع از ارزش‌ها توسط  آحاد دلسوزان انقلاب و ارزش های اسلامی و انقلابی، گفت: بدون مبارزه با استکبار، دست یافتن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب ممکن نیست.

رضایی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم در حقیقت تداوم انقلاب دوم و به ثمر رساندن آن در اقتصاد و فرهنگ است که رهبر فرزانه‌ی انقلاب به عنوان مقدمه ساخت تمدن اسلامی و ایرانی مطرح کرده اند.

وی گفت:  با قبول مشکلات و نواقص گذشته، برای رفع موانع موجود نباید کم آورده و با روحیه جهادی و تمام قوا می‌بایست برای تحقق آرمان‌های انقلاب وارد عرصه شد. 

ارسال نظرات