فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا مطرح کرد؛
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا با بیان این مطلب که چهره تزویرانه آمریکا در طول سال های سال استکبار و جنایت معلوم است و نباید دست چدنی با مخمل پوشیده شده را باور کرد، توضیح داد: گذشته و طرح ریزی استکبار را باید بدانیم و به نسل های بعد منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۱۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار رفیعی طی دیدار صمیمانه و دوستانه با سربازان وظیفه لشکر ۱۰ سیدالشهداء  اظهار داشت: وحدت اصل و اساس ضروری در جهان اسلام است که باید با شاخصه وجودی مبارک حضرت محمد(ص) محقق شود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهداء البرز افزود: دشمنان از اختلافات بهره برداری می کنند سالیان سال استکبار با شناسایی اختلاف تیشه به ریشه اسلام زده اند و تنها پیروی و الگوبرداری از پیامبر اسلام راهکار مقابله با دشمنان است.

ضرورت انتقال روحیه استکبار ستیزی به نسل جوان جامعه

وی با بیان این مطلب که پاسداران مدافع نظام اسلامی هستند توضیح داد: در صحنه عمل پاسداران در جریان حمله باریکه غزه و ... ثابت کرده اند که همواره برای دفاع از مسلمانان حضور دارند و این مطلب مربوط به شیعه و سنّی نیست.

رفیعی با بیان این مطلب که حوادث امروز عراق، سوریه، لبنان و ... تنها مرتبط به یک گروه و اقلیت نیست بلکه پاسداران و سربازان ایمانی ایران اسلامی پای این طراز وحدت ایستادند بر لزوم وحدت گرایی در سطح جامعه و جهان اسلام تاکید کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهداء البرز ادامه داد: شما جوان ها باید آگاه به تمامی مسائل و باورهای ایمانی باشید و برجستگان خود را که نمونه آن سردار شهید نصیری است که در موصل به شهادت رسید و به نوبه خود طراز وحدت گرایی پاسداران انقلاب اسلامی است.

ضرورت انتقال روحیه استکبار ستیزی به نسل جوان جامعه

سردار رفیعی با اشاره به جنایات آمریکا به خصوص آنچه در ۷۶ کتاب لانه جاسوسی آمریکا نوشته شده است، توضیح داد: با دشمنی مثل آمریکا نمی توان گفت و گو کرد، مذاکره کرد، سپس آنان این عهدها را بشکنند و بار دیگر دوباره و دوباره با آنها پیمان ببندیم.

وی با بیان این مطلب که چهره تزویرانه آمریکا در طول سال های سال استکبار و جنایت معلوم است و نباید دست چدنی با مخمل پوشیده شده را باور کرد، توضیح داد: گذشته و طرح ریزی استکبار را باید بدانیم و به نسل های بعد منتقل کنیم.

ضرورت انتقال روحیه استکبار ستیزی به نسل جوان جامعه

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهداء البرز توضیح داد: از کودتای ۲۸ مرداد از سال ۱۳۴۲ که امام را به ترکیه تبعید کردند باید روند استکبارطلبی آمریکا را علیه ایران بررسی کرد؛ این استکبارطلبی در جریان تصویب لایجه کاپیتولاسیون که به امر شاه در مجلس تصویب شد قابل تأمل است.

سردار رفیعی با ضروری خواندن منطق و باور مبارزه و شناخت زبان مشترک استکبار گفت: منطق مبارزه یک اصل است که با باور به آن به استکبار اجازه توحشگری نخواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها