یوسفی در رزمایش الی بیت المقدس کمیجان:

بسیج از ابتدای شکل گیری به دستور امام(ره) خادم مردم بوده است

بسیجی هادی یوسفی گفت: رزمایش های الی بیت المقدس معنی درست بسیج و حرکت داوطلبانه مردمی را به همه مردم نشان داد، بسیجی کارکردن یعنی جهادی وار مشکلات مردم را حل کردن در یک جمعی که برای آن مادیات ارزشی ندارد و سن و سال نمی شناسد.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۰۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛هادی یوسفی از بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس در گفتگو با بسیج با اشاره به تاریخچه بسیج گفت: امروز به برکت خون شهدا فعالیت های بسیج بسیار فراتر از گذشته است و تفکر بسیج نه تنها در کشور بلکه در سراسر دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: بسیج از دلاوری ها و شجاعت های جوانان باغیرت کار خود را آغاز کرده است، بسیج یک تاریخچه پر افتخار دارد که در مقاطع حساس کشور توانسته با مواضع محکم خود ریشه خود را هر روز قوی تر کند.

یوسفی با اشاره به قداست بسیج در نظر مردم گفت: بسیج از بدنه مردم تشکیل شده بود و به همین دلیل مردم هم به آن اعتماد دارند.

وی افزود: بسیج حرکت داوطلبانه مردمی را به همه مردم نشان داد، بسیجی کارکردن یعنی جهادی وار مشکلات مردم را حل کردن در یک جمعی که برای آن مادیات ارزشی ندارد و سن و سال نمی شناسد.

یوسفی در پایان خاطر نشان کرد: امروز هم باید از ظرفیت بسیج و جهاد که در بطن بسیج است برای رفع بحران ها استفاده شود، از مسئولان کشوری تا مدیران ارشد استان و شهرستانی باید به بسیج اعتماد کنند و از ظرفیت بسیج مردمی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات