فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه تاکید کرد:

لزوم شناخت سیره شهید شوشتری

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه بر لزوم شناخت سیره عملی همه شهدا به ویژه شهید شوشتری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۰۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردارسید حسن مرتضوی، در مراسم دهمین یادواره شهدای وحدت شهیدان شوشتری و محمدزاده در مجتمع فرهنگی آیه‌ها ضمن عرض تبریک سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: امید است تا توفیق یابیم با شناخت صحیح از این شهید بزرگوار در هر مسئولیتی که هستیم به نحو احسن و مطلوب انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: امروز خدا را شاکریم که بار دیگر سعادت یافتیم تا فضای شیرین شهادت را در استان گسترده کنیم و دهمین سالگرد شهدای وحدت را به همت آحاد مردم و مسئولین برگزار نماییم. شهید شوشتری نه تنها بر استان خراسان و سیستان بلوچستان بلکه بر ایران اسلامی حق بزرگی دارند و لذا همیشه محتاج شناخت سیره عملی همه شهدا به ویژه این شهید عزیز هستیم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: شهید شوشتری فردی بود که در دوران حیات خویش رضایت امامین انقلاب را کسب کردند و امام راحل نیز قول شفاعت به ایشان دادند. رهبری نیز از این شهید بزرگوار با الفاظ و واژه‌هایی، چون مومن، وفادار، شجاع، پاکیزه، حاضر در میدان، دست داشتنی صمیمی و... از ایشان یاد کرده و درباره ایشان بیان کردند که من این شهید را از نزدیک می‌شناختم.

مرتضوی افزود: صفات اخلاقی بارز شهید شوشتری ایشان را به جایی رساند که اکنون پس از ۱۰ سال که از شهادت وی نیز می‌گذرد چنین مراسمی برگزار و یاد و خاطره‌اش زنده می‌ماند و لذا باید در مکتب این شهید بزرگوار درس بیاموزیم.

وی اظهار کرد: امروز می‌بینیم در مرز‌های شمال غرب، غرب و جنوب و... ایران اسلامی نیز از مدل الگوی امنیتی این شهید بهره می‌بریم. شهید شوشتری در مسئولیت خود از مسئولین ارشد نظام تا یک پسر بچه دانش‌آموز در مدارس کپری سیستان و بلوچستان طرح داشت و در میدان عمل همه ظرفیت‌های مورد نیاز را به کار می‌گرفت.

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: شهید شوشتری فرمانده لایق و همه جانبه بود و هیچگاه در هیچ میدانی تمام نمی‌شد. لحظه به لحظه تدبیری کارآمد برای موضوعاتی که با آن مواجه داشت اتخاذ می‌نمود، لذا می‌بینیم اگر در مقابله با تهدیدات سخت همه ابزار‌های موثر را به کار می‌گرفت در کنار این از تلاش در مقابله با تهدیدات نرم و هجمه‌های فرهنگی نیز غافل نبود.

مرتضوی ابراز کرد: امروز برای همه کسانی که در محضر این شهید بزرگوار بودند و مدیریت و فرماندهی وی را از نزدیک درک کردند به عنوان یک الگو باید برای جاری و ساری کردن ایده‌ها و افکار‌های ایشان که نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی و فرامین امامین انقلاب بود تلاش کنند و سلوک این شهید عزیز را در همواره در محیط کار و اجتماع زنده نگه دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها