فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد؛

تنها راه برون رفت از مشکلات مقاومت و حفظ وحدت است/نهضت اسلامی؛ مظهر برادری شیعه و سنی است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در دفاع مقدس با وحدت و مقاومت به پیروزی دست پیدا کردیم و در حال حاضر هم تنها راه برون رفت از مشکلات مقاومت و حفظ وحدت است.
کد خبر: ۹۱۹۰۶۰۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس فراهان با اشاره به اینکه پیامبر(ص) اسوه همه انسان ها است، گفت: هر فردی برای رسیدن به هدف به الگو نیاز دارد و این الگو باید کامل باشد، پیامبر اکرم(ص) نه تنها خود دارای اخلاق ستوده و کامل بود که اساساً بر این باور بود که فلسفه اصلی بعثت او برای تکمیل اخلاق است.
وی با اشاره به هفته وحدت گفت: به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی پیامبر(ص) نهضت اسلامی، مظهر برادری شیعه و سنی و همگامی نژادهای مختلف کشور است.
کریمی افزود: حضرت امام(ره) همیشه گوشزد می کرد که رمز پیروزی در وحدت کلمه است، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) هم بر این موضوع تاکید دارد که جامعه اسلامی باید وحدت داشته باشد.
کریمی اظهار کرد: در عمر چهل ساله انقلاب اسلامی در همه صحنه ها زن و مرد مسلمان این کشور با وحدت در همه میدان ها حضور داشته اند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در دفاع مقدس با وحدت و مقاومت به پیروزی دست پیدا کردیم و در حال حاضر هم تنها راه برون رفت از مشکلات مقاومت و حفظ وحدت است.
وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان بدون در اختیار داشتن تجهیزات لجستیکی در مقابل دشمن ایستادند و کمبودها امکانات در زمان دفاع مقدس را دیدیم سبب شد تا امروز از لحاظ نظامی به خودکفایی برسیم.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به مولفه های اقتدار گفت: داشتن رهبر بزرگ، مردم بزرگ، آرمان بزرگ و دشمن بزرگ از مولفه های اقتدار است.
وی بیان کرد: شیطان، ترس ندارد بلکه عاملی برای پیشرفت بشریت است.
کریمی اظهار کرد: شیطان، معیار محک است، دشمن بزرگ انسان را قدرتمند تر می کند، جریان حق و باطل از زمان خلقت در برابر هم بوده اند و مقابله این دو جبهه ادامه دارد و به لطف خدا، جریان حق سنگرهای کلیدی را یک به یک فتح می کنند.
فرمانده سپاه روح الله گفت: هدف از انقلاب اسلامی، تشکیل تمدن اسلامی است که ان شاءلله بزودی پرچم انقلاب اسلامی توسط نائب امام زمان(عج) به دست امام مهدی(عج) سپرده خواهد شد.
ارسال نظرات