عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان با اشاره به اینکه ما در انتخابات طرفدار کسی نیستم اما بی تفاوت هم نیستیم گفت: ما بی تردید در مقابل کسانی که بخواهند با پول‌های کثیف بر صندلی‌هایی که با خون شهدا به دست آمده‌اند بنشینند و به قدرت برسند می‌ایستیم.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۸۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در نشست روشنگری انقلابی در رشت با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: نقش کارمندان نقش حکومتی است و کارمندان در اداره جامعه اسلامی نقش بسیاری دارند.

 

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان با اشاره به اینکه اگر از اصولی که ائمه مشخص کرده اند خارج شویم باید به اسلام خود شک داشته باشیم افزود: نباید تفکر اسلام آمریکایی و وابستگی به غرب در ادارات ما ترویج شود.

 

وی با بیان اینکه برای پیاده کردن فرمان ائمه اطهارص(ع) در مسائل اجتماعی، فرهنگی و اداره حکومت اسلامی همگی نقش داریم گفت: هر کسی که می خواهد در این جامعه مسئول شود باید چند واحد درس وصیت نامه امام خمینی(ره) را بگذراند زیرا امام (ره) در وصیت نامه خود به تمامی مسائل اقتصادی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها اشاره کرده‌اند.

 

تسخیری با اشاره به اینکه پیامبر بارها فرموده اند که نباید مردم در جامعه اسلامی فقیر شوند زیرا از دین خارج می شوند بیان کرد: در این چند سال اخیر متاسفانه تعداد زیادی از کارخانه های استان و و کشور تعطیل شده است که این خلاف بیانات پیامبر اکرم(ص) است.

 

وی با بیان اینکه بی تدبیری مسئولان دولتی باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی شده است تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید کردند اما دولتمردان گوش نکردند، در حالی که باید تمام دولت هایی که در ۲۰ سال اخیر سر کار بودند به مسئله اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری می‌کردند.

 

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه اجرایی کشور به جای پاسخگویی، مسائل را به مقام معظم رهبری مربوط می‌کنند گفت: اصول گرا و اصلاح طلب هم نداریم زیرا معیار در حکومت اسلامی ولی مسلمین است و خط قرمز والی اسلامی است امام خمینی (ره) نیز بارها فرمودند که اسلام خط قرمز است.

 

تسخیری با بیان اینکه درب ادارات نباید بر روی مردم بسته شود افزود: نباید در جامعه اسلامی سرمایه داران بر مستضعفان مسلط شوند و باید با هر کسی که فاسد و به دنبال رانت، اختلاس ، زمین خواری و ظلم به مردم است برخورد شود. 

 

وی با اشاره به اینکه تولد پیامبر (ص) با مبارزه با ظلم و فساد مصادف شد تصریح کرد: با تولد پیامبر اکرم(ص)، طاق کسری که محل بی بندوباری و فساد بود شکسته شد، بنابراین انقلاب اسلامی ما نیز ولادت پیامبر گرامی اسلام است زیرا با انقلاب اسلامی ما ظلم و فساد رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و رژیم شاهنشاهی در کشور شکسته شد.

 

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان گفت: برخی در زمان انتخابات شروع می کنند به ترساندن مردم با بیان حمله احتمالی آمریکا تا بهره انتخاباتی خود را ببرند در حالی که باید از تاریخ درس بگیریم.

 

تسخیری با بیان اینکه امام رضا (ع) فرموده اند که باید از کسانی که سازشکار هستند و نمی توانند امور اداره کشور را مدیریت کنند برائت جست خاطرنشان کرد: عده ای قانون و شورای نگهبان را به راحتی زیر سوال می برند در حالی که امام خمینی (ره) به اعتماد شورای نگهبان تاکید فراوان داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه ما در انتخابات طرفدار کسی نیستم اما بی تفاوت هم نیستیم گفت: ما بی تردید در مقابل کسانی که بخواهند با پول کثیف در صندلی هایی که با خون شهدا به دست آمده اند بنشینند و به قدرت برسند می‌ایستیم.

 

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان با بیان اینکه مردم در انتخابات افرادی که دلسوز انقلاب هستند را انتخاب کنند افزود: دولتمردان باید مردم را از نظر معیشتی قوی کنند نه اینکه مردم را آنقدر ضعیف کنند که نیازمند بسته های حمایتی و سبد کالا باشند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات