خبرهای داغ:

بازدید بسیجیان از موزه دفاع مقدس گتوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، بسیجیان پایگاه شهید آوینی حوزه امام علی (ع) ناحیه گتوند به همراه مربیان حلقه های صالحین این پایگاه از موزه دفاع مقدس شهرستان گتوند دیدن کردند.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۸۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

غلامرضا استادی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ناحیه گتوند در این دیدار بعد از معرفی شهدای نوجوان شهرستان گتوند، به بیان خاطراتی از حضور این شهداء در عملیات های دفاع مقدس پرداختند.

استادی گفت: از جمله شهدای نوجوان، شهید علی اصغر محرابی بود که با وجود سن کم، سر او را نیز از بدن جدا کردند، رشادت ها و نحوه ی شهادت این شهید که درس آموخته مکتب سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) بودند و به تاسی از ایشان پای در میدان جنگ نهادند ، ما را به یاد شهید فهمیده و شهید حججی می اندازد.

  برادر استادی اظهار داشتند : موزه دفاع مقدس شهرستان گتوند با کمک های مردمی و رزمندگان عزیز و لطف و عنایت شهدای گرانقدر در سال 96 افتتاح گردید که دومین موزه در استان خوزستان می باشد و جمع کثیری از مسئولین کشوری و استانی طی این مدت ضمن بازدید از این موزه کمال تشکر و سپاس را داشتند.

وی در پایان از ساخت نمایشگاه حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان گتوند، با مساحتی بزرگتر خبر داد.

       در انتهای این بازدید کلیه اعضای پایگاه مقاومت شهید آوینی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مخلصانه جناب آقای استادی برای ایشان در ادامه این راه پر خیر و برکت موفقیت و عزت روز افزون را از درگاه احدیت خواستار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها