همایش استانی منادیان وحدت با محوریت اخوت همدلی و وحدت با حضور علما شیعه و سنی در سالن اجتماعات شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۸۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همایش استانی منادیان وحدت با محوریت اخوت همدلی و وحدت در سالن اجتماعات شهید عالی با حضور علما شیعه و سنی با همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این همایش ضمن تبریک هفته وحدت از  امام خمینی(ره) به عنوان محور اصلی وحدت  نام برد و گفت: انقلاب اسلامی ما در حالی ۴۰ سالگی اول خود را پشت سر گذاشته است که همه تلاش دشمن در این چهل سال و همه ایادی استکبار برای مهار این انقلاب که در خارج از حوزه جغرافیایی کشور ما و چه در داخل همه فعالیت‌های شان بر این شد تا انقلاب را از مسیر منحرف کنند، اما به لطف خداوند متعال و تدابیر ارزنده امام خمینی(ره) و امروز مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان خنثی شده است.
 
وی با اشاره به این مطلب که  دشمن همه تلاشش را انجام داد و علی‌رغم میل باطنی دشمنان و با خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی ما از چرخه  و گذر‌های سخت عبور کرده است، افزود: امروز انقلاب ما در مرحله دوم یعنی خودسازی و تمدن سازی وارد چهل سالگی دوم شده است،انقلاب اسلامی در مرحله تمدن سازی بیش از هر زمان دیگری موفق خواهد بود.

سردار گشتاسبی بیان کرد:  دشمنان نظام ما تلاش می‌کنند تا این انقلاب به سرانجام نرسد، امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده مسیر امام خمینی است  و انقلابی که بعد از ۴۰ سال از راه‌های خودش حفاظت و صیانت کرد ما در عالم همچون نظام و انقلابی را ندیده ایم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انقلابی به نام انقلاب اسلامی بدون اجازه شرق و غرب در عالم شکل گرفته است و این عصبانیت دنیا استکبار و آمریکا را دارد.
 
این مسئول بیان کرد: ۴۰ سال در تاریخ انقلاب اسلامی هر آنچه برای نابودی این نطام نوپا تلاش داشتند تا این انقلاب را زمین گیر کنند این جاده به بن بست و شکست آمریکایی‌ها  انجامید و امروز دشمنان می‌دانند که امروز انقلاب ما  همه معادلات آن‌ها را تحت شعاع قرار داده است و هر جا حضور پیدا می‌کند راه امام نگاه و فرمان امام قبل از آنها حضور دارد و پیروز میدان هستند.

گشتاسبی گفت: علمای شیعه و سنی امروز نماد وحدت در دنیای اسلام هستند و باید هوشیار بود که برای ادامه این مسیر به مشکل بر نخوریم.
 
وی ادامه داد: شعار‌های انقلاب اسلامی یکی از مسائلی است که امروز دنیای استکبار را عصبانی کرده است یکی از این شعار‌ها استقلال و آزادی است که دنیای اسلام امروز با وجود بزرگانی چون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  با دوراندیشی که داشتند و دارند با نگاه دور به افق ملت ایران را به پیروزی رساندند.
 
 فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان جامعه‌ای را که در آن اخلاق نباشد جامعه‌ای فاسد دانست و ادامه داد: دشمنان تلاش کردند که بعد از پیامبر از اسلام چیزی باقی نماند، اما امروز دشمنان هم مشاهده می‌کنند که انقلاب اسلامی شکل گرفته و همه معادلات دنیای استکبار را بر هم زده است و امروز تکلیف داریم مسیر نورانی که مقام معظم رهبری برای ما تعیین کردند به  چهل ساله دوم انقلاب توجه ویژه ای داشته باشیم.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: صیانت و حراست از انقلاب اسلامی یک ارزش است باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مشعل را همچنان فروزان نگه داریم.
ارسال نظرات