خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: روحیه خودباوری، تدبیر و دانش برگرفته از اعتقاد و اندیشه به ولایت فقیه سبب پیشبرد اهداف انقلاب در عرصه های مختلف است.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۷۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
توجه به روحیه خودباوری، تدبیر و اعتقاد در پیشبرد اهداف انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج سپاه شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد در آستانه هفته بسیج در سخنانی با تبریک میلاد پیامبر اسلام و امام صادق (ع) و هفته وحدت با اشاره به ویژگی‌های بسیج در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه بسیج در انتخابات پیرو اوامر، ولی فقیه خود حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است اظهار کرد: بسیج به هیچ وجه هزینه اشخاص نمی‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: آنچه باعث اعتلا و پیش برد اهداف انقلاب چه در عرصه‌های نظامی و چه در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی بوده است روحیه خودباوری و تدبیر و دانش برگرفته از اعتقاد و اندیشه به ولایت فقیه در فرماندهان بوده است.
در این همایش سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در سخنانی با تبریک ولادت تا و هفته وحدت به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و بر ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه در برابر تهدیدات نرم دشمنان تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها