خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)،

جلسه قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود) تصاویر

جلسه قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۶۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه شاهرود برگزار شد.
در این جلسه که معاونت اجتماعی ‌وبازرسی سپاه استان، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه، معاونت فرهنگی اجتماعی، دبیر قرارگاه شهید شاطری، فرماندهان حوزه ها و مسئولین شوراهای محلات اسلامی شاهرود حضور داشتند، مسئولین شورای محلات اسلامی فدک، شهید بهشتی، مهدیه و قائمیه گزارشی از این محلات اقدامات انجام شده و مشکلات ارائه نمودند.
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان در این نشست با تاکید بر توجه به خدمت رسانی در محلات بر حضور مردم در پیگیری مطالبات شان تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا مردم محلات در راستای تحقق حقوق خود تلاش کنند.
وی با تاکید بر اقدامات فرهنگی و درمانی در محلات گفت: برگزاری اردوهای جهادی و درمانی و بهداشتی در راستای برطرف کردن برخی نیازهای این محلات به کمک بسیج و سپاه ضروری است.
در این جلسه بر پیگیری ایجاد پایگاه سلامت موقت در محله اسلامی شهرک فدک و ساخت چند منزل مسکونی با مشارکت افراد در محلات اسلامی و بازدید فرمانده سپاه استان در هفته بسیج از محلات اسلامی و افتتاح سه پروژه در هفته بسیج در محلات تصریح گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها