فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اظهارداشت: سپاه افتخار دارد، همانطور که ایجاد اقتدار کرده، خودش را موظف به یاری رساندن به مردم در این شرایط سخت و تحریم می‌داند.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۶۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید محمد ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در زلزله اخیر از دست دادند، اظهار داشت: شهر تبریز، شهر علم، ادب، فرهنگ، عزت، اقتدار و قیام است که ما را یاد شهید باکری می‌اندازد. تبریز، شهر شهدای محراب و مرحوم شهریار است.
وی با اشاره به طرح‌های احداث پارک بزرگ تبریز، تکمیل بزرگراه ولایت و توسعه دفن بهداشتی پسماند که به ارزش ۱۸ هزار میلیارد ریال طی قراردادی مابین شهرداری تبریز و قرارگاه خاتم الانبیا اجرایی خواهد شد، گفت: امروز گام بزرگی با هماهنگی شهرداری تبریر خواهیم برداشت. سپاه افتخار دارد، همانطور که ایجاد اقتدار کرده، همونطور نیز خودش را موظف به یاری رساندن به مردم در این شرایط سخت و تحریم می‌داند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادامه داد: امروز سپاه دوشادوش مردم در حوادث و بحران ها خدمت رسانی می کند. ما تاکنون بیش از هزار پروژه محرومیت زدایی در استان ها انجام داده ایم. سپاه مدافع مردم و کمک رسان آن هاست. انشاالله در آینده هم با پروژه های تراموا و کنار گذر تبریز به خدمت رسانی به مردم شریف تبریز خواهیم پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها