خبرهای داغ:
ابوالفضل هاشمی
وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است؛
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج طی پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۵۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، رحیم غزالی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به مسلمانان و مردم شریف شهرستان ترکمن تبریک گفت.

 بسمه تعالی
ربیع الاول، بهار پر طراوتی است که نام نورانی رسول اخلاق حضرت محمد مصطفی(ص) زینت زمین شده است و یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که با تدبیر و درایت بلند حضرت امام خمینی(ره) هفته وحدت نامگذاری شده و در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

هفته وحدت پیام آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کنند.

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه ها و خودخواهی ها و موجب صفای قلوب است.

دشمنان میهن اسلامی همواره در تلاشند تا با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، رمز موفقیت و پیروزی ما در وحدت آحاد جامعه که همانا انسجام و همبستگی ملت ایران است را خدشه دار کنند بنابراین می توان گفت وحدت بین مسلمانان شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام و از مهمترین عوامل پیشرفت و پیروزی های متعدد جهان اسلام است.

امید است همه ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته، در قالب یک امت واحده حرکت کرده و کشور ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

اینجانب میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد ( ص ) رسول صلح و بیداری و آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری را به تمامی مسلمانان  که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج

 برادر بسیجی رحیم غزالی

ارسال نظرات
پر بیننده ها