دکتر نظری در دومين نشست تخصصی تعالی و توانمندسازی مسئولان و جانشينان مراکز استانی و مسئولان دفاتر هماهنگی بسيج اساتيد كشور به عنوان مسئول استان موفق در بسیج اساتید به بیان گزارش دستاوردهای بسیج اساتید استان لرستان پرداخت.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۵۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر نظری ازجمله اقدامات مهم بسیج اساتید استان لرستان را تشکیل گروه‌های حلّ مساله در حاشیه شهرهای استان عنوان کرده و گفت: برنامه ریزی‌هایی انجام شده و با اساتید چهره به چهره صحبت کرده ایم و معاونین و روسای گروه‌ها در استان مشخص شده‌اند تا به بررسی مسائل مردم به خصوص در بحث حاشیه نشینی بپردازند.

از مهم‌ترین اقدامات بسیج اساتید لرستان: تشکیل گروه‌های حلّ مساله در مناطق حاشیه نشین شهرهای لرستان

وی افزود: در این راستا در مساجد به عنوان پایگاه‌های گروه‌های استادی بسیج اساتید متخصصان امر دعوت به همکاری شده اند و در هر مسجد یک استاد مشاور جهت مشاوره روانشناسی؛ استاد حقوق جهت رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم و متخصصان هر حوزه مستقر شده‌اند.

نظری ادامه داد: در مباحث تغذیه‎ای در نقاط حاشیه نشین شهر نیز به حدود ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر با یاری خیرین استان کمک‌هایی در زمینه تغذیه ارسال شده‌ است و این اقدامات با استقبال خیلی خوب اساتید استان مواجه شده و برنامه‌های دیگری نیز در جهت بهبود وضع حاشیه نشینان در دست اقدام است.

ارسال نظرات