بسیجی شریفی گفت:هرگاه خطری کشور ما را تهدید کرد وارد صحنه شده و اقدامات لازم رابجامی آوریم.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۳۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری استان مرکزی ازخمین؛ سیدابوالفضل شریفی فرمانده گردان بیت‌المقدس حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خمین ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت ومیلادپربرکت دو نور گفت:گردان بیت‌المقدس این حوزه مقاومت مانند سایر گردان‌های شهرستان‌های استان با حضور در رزمایش الی بیت المقدس بسیج ضمن شرکت در کلاس‌های آموزشی توان رزمی و نظامی خود را ارتقاء بخشیده و وحدت و انسجام گردان را بالا می‌برد.

وی بیا ن کرد: ارتقاءروحیه اعتقادی، دینی، بصیرتی و عملی نیروهای بسیجی ازاهداف ما در برگزاری این رزمایش است که این گردان رامی تواند  گردانی موثر در سطح شهرستان و استان قراردهد.

شریفی ادامه گفت: درحال حاضر این گردان‌ از بارزترین وظایف آنان دفاع سرزمینی می باشد، که هرگاه خطری کشور ما را تهدید کرد وارد صحنه شده و اقدامات لازم و بجا و به‌هنگام با توجه به ماموریتی که به آنان داده می‌شود انجام دهند.
 

فرمانده گردان بیت‌المقدس حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خمین درپایان خاطرنشان کرد: رزمایش الی بیت المقدس در عین حال که پاسخی دندان‌شکن به دسیسه‌های دشمنان است نشانگر اوج نیروهای انقلاب در دفاع از آرمان‌های نظام و رهبر معظم انقلاب و جلوه ای از مطالبات انقلابی مردم از دولتمردان است

ارسال نظرات