خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی در دیدار هیئت رییسه سازمان بسیج مستضعفین

بسیج پناهگاه مردم و محبوب درگاه الهی است

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: بسیج از جهت خدمت رسانی به مردم از نعمت‌های الهی محسوب می‌شود و به همین دلیل پناهگاه مردم و محبوب درگاه الهی است.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۲۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار سردار «غلامرضا سلیمانی» رییس سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان این سازمان، با تبریک فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد پربرکت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: خداوند متعال در سوره ابراهیم (ع) مَثل درختی را می‌زند که اصل و ریشه آن ثابت و شاخه‌های آن در آسمان است و ثمره این درخت همواره برای مردم مفید بوده و دارای برکات فراوانی می‌باشد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه افزود: بسیج همچون شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را غرس کردند و در واقع بسیج نعمت بزرگی بود که از سوی خدا به مردم عطا شد.
 
آیت الله نوری همدانی با اشاره به برکات بسیج ادامه داد: حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدس و خدمات فراوانی که در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و. همچون امداد رسانی در حوادث طبیعی انجام شد، از تابلو‌های نقش آفرینی بسیج در خدمت رسانی به محرومان و یاری رساندن به انقلاب است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) که مردم به امنیت، عدالت و رفاه نیاز دارند، گفت: امروز می‌بینیم که در کشور‌هایی مثل عراق، سوریه، لنبان، بحرین و ... چه مشکلات و مصیبت‌هایی وجود دارد، در حالی که وجود نیروی مردمی بسیج می‌تواند باعث حفظ امنیتی شود که جامعه به آن احتیاج دارد.
 
مرجع تقلید شیعه اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: کسانی که خیر و نفعشان برای مردم بیشتر باشد، به همان نسبت نزد خدای متعال محبوبترند.
 
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت و عظمت انقلاب مرهون نقش موثر بسیج است، افزود: شجره طیبه بسیج منشاء نعمت‌های فراوان، محبوب درگاه الهی و پناهگاه مردم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار