خبرهای داغ:
دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس خراسان جنوبی خبر داد:
دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس خراسان جنوبی با اشاره برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس گفت: فراخوان پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در استان خراسان جنوبی آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۵۱۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد علی اکبری دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس گفت: فراخوان پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

وی ادامه داد: فراخوان چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس از آذر ماه ۱۳۹۷ آغاز و ارسال آثار تاریخ ۹۸/۰۲/۳۰ صورت گرفت.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه آثار جشنواره مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: مجموع تعداد ۸۰ اثر هنری به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که فراخوان داوری آن توسط داوران مجرب حوزه هنری خراسان جنوبی انجام شد و در نهایت تعداد ۱۵ نفر در پنج بخش هنری به ترتیب رتبه های اول تا سوم و تعداد ۵ نفر در ۳ بخش هنری دیگر شایسته تقدیر شدند.

اکبری با اشاره به اینکه اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجوی ققنوس در هفته بسیج برگزار می شود،خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می شود که از دانشجویان برتر رشته های هنری تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: شایان ذکر است که در فرآیند حمایتی و اجرایی این جشنواره دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، دانشگاه فنی و حرفه ای استان، دانشگاه علمی و کاربردی استان ،حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در آن مشارکت داشته و جا دارد از زحمات تک‌تک روسای دانشگاههای مراکز فوق در جهت حمایت حداکثری از این جشنواره دانشجویی کمال تشکر داشته باشد.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از آغاز پنجمین جشنواره هنرب دانشجویی ققنوس خبر داد و عنوان کرد: فراخوان پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس از ۲۵ آبان ماه ۹۸ آغاز می شود .

اکبری گفت: در پایان از تمامی دانشجویان اهل ذوق و هنر دانشگاه های خراسان جنوبی دعوت به عمل می آید که با حضور گسترده و ارائه آثار با کیفیت مطلوب مطابق موضوع درخواست دبیرخانه جشنواره قدمی در جهت حمایت حداکثری از این جشنواره داشت این صورت پذیرد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها