خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: معلمان مدارس باید نسل جدید را به سمت نماز سوق دهند.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۸۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، ابراهیم محمدی در مراسم پیش اجلاسیه استانی نماز که به میزبانی نقده در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هر خانه پایه و ستونی دارد، که آن را مستحکم کند، پس پایه و اساس دین اسلام نماز است و در دین مبین اسلام نیز به این عمل سفارش فراوانی شده است.

وی در ادامه از بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز خبر داد و گفت: این اجلاسیه در 12 آذر ماه سال جاری به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد و به تبع آن همزمان در سراسر کشور و مدارس این برنامه برگزار خواهد شد و آذربایجان غربی نیز میزبان مسوولین کشوری خواهد بود.

 محمدی خاطرنشان کرد: پیش اجلاسیه‌های نماز همزمان در 22 آبان ماه در تمامی مدارس و شهرستان ها برگزار می‌شود، و امروز نقده میزبان پیش اجلاسیه استانی است، هدف از بیست و هفتمین فراخوان اجلاسیه نماز با موضوع‌های انس کودکان با نماز در مدارس و دانشگاه ها، راه های دعوت به نماز در خانواده و روش های دعوت همسالان برگزار خواهد شد.

محمدی در ادامه افزود: در تمامی مدارس استان آذربایجان غربی زنگ نماز دایراست و دانش آموزان با شور و اشتیاق خاصی که حاصل زحمات معاونان پرورشی است در این آئین معنوی شرکت می‌کنند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات