امنیت، سرمایه گذاری و رشد صنعت در منطقه عسلویه در سایه انسجام ملی و همدلی بین شیعه و سنی حاصل شده‌است.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۸۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه گفت: دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی با سرمایه‌گذاری‌های کلان در صدد ایجاد تفرقه بین اهل سنت و شیعیان هستند، این درحالی است که در جمهوری اسلامی ایران، شیعیان و اهل سنت در کنار یکدیگر برادرانه زندگی می‌کنند.

عبدالنبی یوسفی روز یکشنبه به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته وحدت افزود: ربیع الاول ماه میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) است که وجود مبارکش مایه خیر و برکت و وحدت در جامعه و بین شیعه و سنی شده‌است.

وی لزوم هوشیاری شیعه و سنی را مورد تاکید قرارداد و گفت: هوشیاری شیعه و سنی بر دسیسه‌های دشمن غلبه می‌کند و اکنون در شهرستان عسلویه امنیت بسیار خوبی حاکم است که این مهم در سایه همدلی مسالمت آمیز شیعه و سنی در این منطقه فراهم شده‌است.

فرماندار عسلویه اظهارداشت: خواسته ها و مطالبات مردم حق قانونی است که با ایجاد همدلی و تلاش مجموعه دولت رفاه و آسایش برای شهروندان را وظیفه خود می‌دانیم و به دنبال حل مشکلات منطقه هستیم.

وی در ارتباط با برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در این شهرستان یادآورشد: شب گذشته برنامه‌ای با حضور علمای شیعه و اهل سنت برگزار شد و در طول هفته وحدت هم برنامه های خوبی با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات