خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حقیقت اسلام به برکت خون شهدا به جهان عرضه می شود

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی حقیقت اسلام با توجه به سرعت اطلاعات و ارتباطات عرضه می شود این وعده خداست که به برکت خون شهدا و به برکت مجاهدت رزمندگان در طول اسلام ناب محمدی با فداکاری و ایثار جانشان در این مسیر لیاقت پیدا کردند.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۸۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی صبح امروز در مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید ابراهیم غلامی که با حضور نیرو‌های مسلح، بستگان شهید و عموم مردم در بیرجند برگزار شد اظهار داشت: برای انسان هر مقامی بالاتر وجود دارد غیر از اینکه در راه خدا به شهادت رسد .

وی با بیان اینکه برای شهادت تبریک باید گفت و تسلیت از این بابت که شهدا در جامعه دارای جایگاه هستند به خصوص جانبازان که شهدا‌ی زنده هستند و حضورشان آثار و برکاتی در جامعه دارد.

نوفرستی افزود: با توجه با ایام ولادت پیامبر اسلام که این ایام افتخار ما است چراکه در قرآن داریم خدایی که پیامبرش را فرستاد که دین او حق است و هدایت کننده و پاسخگوست.

وی خاطرنشان کرد: اسلام این مکتب غنی امروز مدعی است که تنها مکتبی است که هدایت بشر را تضمین می‌کند و با فطرت بشر هماهنگ است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان گفت: به همین دلیل این آیه در سوره توبه و صف و در سوره فتح نازل شده است خداوند شاهد بر این حقیقت است و پیشگویی قرآن دارد که آینده از آن اسلام است و قطعا بر سایر ادیان غلبه پیدا می‌کند، چون حق و پاسخگوست.

وی بیان داشت: قطعا در آینده همانطور که در ۱۴۰۰ سال قبل این آیات نازل شده است از پیش گویی‌های قرآن است. قطعا دین اسلام بر سایر ادیان غلبه پیدا می‌کند.


نوفرستی ادامه داد: همانطور که عالم مسیحی در برابر امام حسین سر بر زمین می‌گذارد و جانفشانی می‌کند، چون حقیقت را پیدا می‌کند.

وی افزود: وقتی حقیقت اسلام با توجه به سرعت اطلاعات و ارتباطات عرضه شود این وعده خداست که به برکت خون شهدا و به برکت مجاهدت رزمندگان در طول اسلام ناب محمدی با فداکاری و ایثار جانشان در این مسیر لیاقت پیدا کردند که این مسیر را برای دیگران مهیا کردند.

نوفرستی بیان داشت: تبریک و تسلیت می‌گویم ۴۰ امین روز شهادت سردار شهید ابراهیم غلامی و درگذشت رزمنده دفاع مقدس همسنگر شهدا آقای احمدی که در کاظمین با فداکاری و پشتکار بستری را برای زیارت عشاق امام حسین فراهم می‌کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار