خبرهای داغ:
حسین خانی گفت: متاسفانه استان قزوین دچار سیاست زدگی شده و امیدواریم استاندار جدید بعنوان نماینده دولت در استان با برخی سواستفاده های افراد برخورد نمایند.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۷۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسین حسین خانی رئیس شورای شهر بوئین زهرا در نشست خبری شهردار این شهرستان با اصحاب رسانه بیان کرد: باتوجه به اینکه شهید رجایی، یکی از شخصیت های برجسته استان و مسوولان نمونه کشوری بودند، برخی مسوولان باید منش شهید رجایی را در عملکرد خود بعنوان الگو قرار دهند.

وی گفت: متاسفانه استان قزوین دچار سیاست زدگی شده و امیدواریم استاندار جدید بعنوان نماینده دولت در استان با برخی سواستفاده های افراد برخورد نمایند.

حسین خانی اظهار کرد: خدمات زیربنایی در بوئین زهرا انجام نشده و ما هیچ گونه خدمات پایدار در این شهر نداشتیم. شورا و شهردار جوان با مشکلات بسیار، تصدی شهرداری با چهار میلیارد تومان بدهی را تحویل گرفتند.

رئیس شورای شهر بوئین زهرا عنوان کرد: باتوجه به اولویت ما در درآمد پایدار، اقداماتی همچون احداث پمپ بنزین و مجتمع رفاهی را انجام دادیم .

وی افزود: در حال حاضر به دنبال کسب مجوز کارخانه آسفالت و ماسه شویی هستیم.

حسین خانی تصریح کرد: بوئین زهرا بر روی خط گسل زلزله قرار دارد و با توجه به درخواست های مکرر شورا و شهرداری بوئین زهرا مبنی بر ارائه و اجرای طرح های پیشگیرانه، هنوز هیچ گونه اعتباری برای ستاد بحران شهرستان درنظر گرفته نشده است.

رئیس شورای شهر بوئین زهرا اضافه کرد: با توجه به زلزله سال 42 بوئین زهرا که خسارات جبران ناپذیری به استان وارد کرد، هنوز هیچ پاسخی از سوی مدیران و نمایندگان استان به درخواست های ما دریافت نشده است.

وی مطرح کرد: مجموعه شهرداری و شورا باید مجوزی از کمیته تطبیق استان برای اختیارات خود دریافت کنند اما متاسفانه کمیته تطبیق استان، چندین میلیارد تومان به ضرر شهرداری و شورای شهر بوئین زهرا کار کرده اند.

حسین خانی ادامه داد: اخیرا شایعاتی برای شورا و شهرداری شهر بوئین زهرا ساخته و پرداخته شده که از همین تریبون بنده این شایعات را تکذیب می کنم و هیچ گونه سلب عضویت از اعضای شورای شهر نشده است.

وی با اشاره به عدم همکاری فرماندار بوئین زهرا با شورای شهر بوئین زهرا خاطرنشان کرد: با توجه به تمام ناملایمات و عدم تعامل فرمانداری، هنوز کارهای عمرانی ما ادامه دارد.

رئیس شورای شهر بوئین زهرا با تقدیر از تلاش زاهدی استاندار سابق قزوین اضافه کرد: زحمات زاهدی استاندار سابق استان و فرخزاد معاون عمرانی استاندار بسیار قابل تقدیر است اما از فرماندار بوئین زهرا گلایه داریم.

حسین خانی عنوان کرد: یکی از اصلی ترین برنامه های فرمانداری هماهنگی بین دستگاه هاست که در غیر این صورت شهرداری متضرر می شود. اما وقتی فرمانداری نتواند این تعامل را ایجاد کند، ضعف شهرداری و شورای شهر محسوب نمی شود.

وی با گله از برخورد بابایی صالح در عدم پاسخ به درخواست های شورای شهر بیان کرد: از بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا درمجلس شورای اسلامی گله مند هستیم چرا که بیش از ده بار دعوت ما را رد کرده و حتی با وجود مراجعه ما به دفتر وی، بازهم هیچ ترتیب اثری داده نشد.

رئیس شورای شهر بوئین زهرا یادآور شد: مسکن مهر ما مشکل آب دارد، ما به فرمانداری و نماینده مردم در مجلس این مشکل را بیان کردیم و متاسفانه هیچ اقدامی در این خصوص انجام ندادند و متاسفانه نگاه نماینده به ما نگاه سیاسی است.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها