خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
سردار شاهرخی گفت: سپاه پاسداران آمادگی لازم در راستای حفظ محيط زيست استان و كشور را دارد و نیز در این راه از پتانسیل بسيج سازندگي نیز استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۵۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسن عباس نژاد مدير كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، مظفري معاون فني حفاظت محيط زيست استان قزوين، طاهري فرمانده يگان حفاظت محيط زيست استان قزوين با سردار شاهرخي فرماندهي سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين دیدار و گفتگو کردند.

سردار شاهرخي در این دیدار افزود: برای حفظ محیط زیست بایستی اطلاع رساني به نحوی صورت بگیرد که آحاد جامعه آگاهی لازم را بدست بیاورند و نیز آموزش هایی در مدارس صورت بگیرد تا دانش آموزان همگی سفيران حفاظت از محيط زيست باشند.

وی افزود: سپاه پاسداران آمادگی لازم در راستای حفظ محيط زيست استان و كشور را دارد و نیز در این راه از پتانسیل بسيج سازندگي نیز استفاده خواهیم کرد.

عباس نژاد در این دیدار تاکید کرد: ضمن اعلام آمادگی این اداره و همكاری در زمينه ارایه برنامه آموزشی محیط زیست، مشاركت در زمينه فعاليت های محيط زيستی استان همچون درختكاری و ايجاد كمربند سبز در حاشيه جاده ها را انجام خواهیم داد.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها