خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با آیت الله سعیدی:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج با استفاده از چهل سال حیات پربرکت خود اقدامات نوگرایانه را در سطح کشور و جهان اسلام سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۵۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: سال گذشته، چهل سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم و امسال چهل سالگی بسیج را در پیش داریم.
وی افزود: بخش مهمی از بیانیه گام دوم مردم سالاری است و نقش و رسالت بسیج در این بیانیه به خوبی محرز و مشخص است.
سردار سلیمانی ادامه داد: ان شاءالله در این راستا بتوانیم از تجربه چهل ساله اول بسیج به عنوان آغاز یک عصر جدید بهره‌مند شویم و در این راه استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در ۴۰ ساله اول حیات پرخیر و برکت خود و با توجه به منظومه فکری امام راحل و مقام معظم رهبری گام‌های موثری برداشت و در تلاش هستیم نوگرایی را در برنامه‌های بسیج متناسب با اقتضائات و ضروریات انقلاب و نظام اسلامی انجام دهیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ان شاء الله بسیج بتواند با رویکرد‌های مقتضی و متناسب در تحقق اهداف بیانیه گام دوم اقدامات عملیاتی و متناسب را در سطح کشور و جهان اسلام محقق نماید.
 
وی با بیان علت سفر خود به قم گفت: در صدد هستیم در این ایام پرخیر و برکت و و در جوار مضجع شریف کریمه اهل بیت (س) از رهنمود‌های علما و مراجع عظام تقلید در پیمودن این مسیر بهره‌مند شویم.
ارسال نظرات