جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بسیجیان باید به دنبال محقق کردن مؤلفه‌های بیانیه گام دوم در حوزه‌های مختلف باشند و انقلاب اسلامی را در گام دوم پیش ببرند.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۹۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در آغاز دوره توانمندسازی مدیران بسیج در حوزه تحکیم بنیان خانواده ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: امروز تربیت نیروی بسیجی یکی از ضرورت‌های مهم کشور است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج تربیت علوی و فاطمی بسیجیان است که باید فکر و فرهنگ علوی و فاطمی در بسیجیان طنین‌انداز شود.

وی افزود: بسیجیان باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه زیادی داشته باشند و بیانیه گام دوم انقلاب باید به‌عنوان سند بالادستی بسیجیان باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: بسیجیان باید به دنبال محقق کردن مؤلفه‌های بیانیه گام دوم در حوزه‌های مختلف باشند و انقلاب اسلامی را در گام دوم پیش ببرند.

وی بابیان اینکه از مهم‌ترین دلایل صادر شدن بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری نارسایی در مدیریت‌ها و رسیدن به تمدن اسلامی است گفت: بسیجیان علاوه بر اینکه امروز باید سنگرهای مدیریتی کشور را پر کنند باید به سمت تمدن اسلامی حرکت کنند.

گلشن زاده با تأکید بر اینکه مدیریت‌های موجود در کشور باید باروحیه و تفکر جهادی باشد گفت: انقلاب اسلامی در چهل سال خود با مدیریت‌های جهادی به دستاوردهای جهادی رسیده است و لذا این تفکر باید ادامه پیدا کند.

وی برگزاری دوره‌های توانمندسازی و آموزش مدیران تحکیم خانواده را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: باید این دوره‌ها استمرار داشته باشند چراکه توجه به تحکیم خانواده امروز باید موردتوجه بسیجیان باشد و بنیان خانواده اهمیت زیادی در نظام اسلامی دارد.

 گلشن زاده یکی از مهم‌ترین راهبردهایی که در تحکیم بنیان خانواده باید تقویت شود بینش در دین است افزود: چراکه در فتنه‌های عمیق بینش و بصیرت در دین کارساز است.

وی با اشاره به اینکه  امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌برد و توجه به اقتصاد در زندگی نیز از دیگر مهم‌ترین راهبردهای تحکیم بنیان خانواده است افزود: امروز متأسفانه به دلیل مدیریت‌های نامناسب در اقتصاد زندگی شاهد نابسامانی‌هایی هستیم که این باید اصلاح شود.

گلشن زاده بابیان اینکه خواهران و برادران بسیجی باید عفاف، حجاب، غیرت، حیا و پاک‌دامنی را جزء اخلاقیات خود بدانند گفت: هنر بسیجیان باید این باشد که بتوانند نسل جوان را با روحیات بسیجی آشنا سازند و لذا دغدغه بسیجی باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری باشد و باید برای محقق کردن آن‌ها تلاش کند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری و انتظار جدی ایشان از بسیجیان تربیت بسیجی باثبات است که اگر بتوانیم بسیجیانی باثبات برای جامعه تربیت کنیم قطعاً انقلاب اسلامی را بیمه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات