جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه روح الله خبر داد

برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده در اراک

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله گفت: دوره مشاورین اسلامی در راستای تحکیم بنیان خانواده ویژه خواهران بسیجی از ۲۱ آبان ماه به مدت سه روز در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۹۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ گلی جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه روح الله و مسئول برگزاری دوره مدیران بسیجی در حوزه تحکیم بنیان خانواده گفت: دوره مشاورین اسلامی در راستای تحکیم بنیان خانواده ویژه خواهران بسیجی از ۲۱ آبان ماه به مدت سه روز در اراک برگزار می شود.

وی افزود: فراگیران این دوره، مشاورینی هستند که در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده‌دارند و خدمات مشاوره‌ای به سایر مردم ارائه می‌دهند که انجام مشاوره‌های فردی و تخصصی از مهمترین کارهای مشاورین در سطح پایگاه ها و حوزه ها است.

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه روح الله با اشاره به اینکه سال گذشته یک دوره سه روزه برگزار شده بود که آموزش های مقدماتی ارائه شد گفت: امسال این دوره به شکل تخصصی و پیشرفته در راستای آسیب های اجتماعی مواردی همچون طلاق، اعتیاد، بی عفتی و سایر مسائلی که ممکن است جوانان و نوجوانان با آن درگیر باشند بررسی می شوند.

وی با بیان اینکه آموزش های تخصصی مهارت زندگی و مدیریت صحیح در خانواده از جمله محورهای این دوره است افزود: امروز نیاز داریم چگونه برخورد کردن با نوجوانان و حتی کودکان را به خانواده ها آموزش دهیم چراکه یکی از مسائلی که امروز باید مدیریت شود مدیریت عاطفی آنها است که باید به طور صحیح به آنها آموزش داده شود.

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه روح الله اظهار داشت: در این دوره جمعی از اساتید برتر کشوری که به طور تخصصی در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند و تجربه های زیادی در حوزه تحکیم بنیان خانواده دارند علاوه بر بحث های نظری به طور عملیاتی نیز آموزش های را ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ نفر از سراسر استان در این دوره شرکت می کنند که اکثرا تحصیلات کارشناسی ارشد روانشناسی دارند افزود: با توجه به اینکه یک آسیب شناسی و رصد دقیق از معضلات درسراسر استان انجام شد عمدتا موضوعاتی همچون طلاق، مواد مخدر و رفتارهای ناهنجار از مهمترین مسائلی است که خانواده ها با آن درگیر بودند و لذا در این جهت این دوره را برگزار می کنیم تا بتوانیم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح خانواده ها موثر واقع شویم.

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه روح الله خاطر نشان کرد: اگر امروز بتوانیم تحکیم بنیان خانواده ها را تقویت کنیم قطعا جامعه هم به پویایی و نشاط بر می گردد و این می تواند گامی موثر در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات