سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مأموریت سپاه صیانت از خدمات انقلاب اسلامی است و تلاش خواهیم کرد بانی خدمات خوبی به مردم کردستان باشیم.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۴۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان, صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان سردار سیدصادق حسینی به عنوان فرمانده جدید معرفی و از زحمات سردار محمدحسین رجبی فرمانده سابق قدردانی شد.

در این مراسم سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان عنوان کرد: امیدوارم با تلاش و همکاری همه همکاران و مسؤولان سایر دستگاه های دولتی بتوانم در مسؤولیت جدید موفق و سربلند باشم.

سردار حسینی ادامه داد: خدا را شاکرم که به بنده توفیق داد یکبار دیگر در خدمت مردم نجیب، سخت کوش، ولایی، غیور و مرزدار استان کردستان باشم. «سردار سیدصادق حسینی در دوران دفاع مقدس نیز در استان کردستان خدمت کرده است».

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان اظهار داشت: مأموریت سپاه صیانت از خدمات انقلاب اسلامی است و تلاش خواهیم کرد بانی خدمات خوبی به مردم کردستان باشیم.

سردار حسینی با تأکید براینکه تمام تلاش خود برای رفع محرومیت و تأمین شرایط زندگی آبرومندانه مردم کردستان را به کار خواهد گرفت، گفت: در این مسیر به مشارکت و همکاری همه جانبه مردم نیازمند است.

سردار حسینی گفت: با روحیه جهادی تلاش خواهیم کرد که امنیت در کردستان پایدارتر شود و شرایط سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در استان فراهم گردد.

وی در پایان از زحمات سردار رجبی فرمانده سابق هم قدردانی کرد و افزود: وی در کردستان زحمات زیادی کشیده و باید قدردان این زحمات بود.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات