هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل سپاه در مشهد برگزار می‌شود

مرکز فرهنگی خواهران شاغل معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه، با هدف توسعه کمی و کیفی فرهنگ قرآن کریم و ترویج سبک زندگی قرآنی خواهران شاغل سپاه و نیز شناسایی و ارزیابی استعداد‌های قرآنی، هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل سپاه را از ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه سال جاری در جوار حرم ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار می‌نماید.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۲۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
دبیر ستاد هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل سپاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: مدعوین شرکت کننده، منتخبین برگزیده سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی، ارزیابی غیر حضوری نیمه نهایی می‌باشند که در رشته‌های حفظ؛ (۳۰،۲۰،۱۵،۱۰، ۳، ۵) قرائت؛ (تحقیق، ترتیل) مفاهیم و نکات تفسیری (سطح یک و سطح دو) رقابت نموده و به مرحله کشوری راه یافته اند. این مرحله از مسابقات در حضور داوران بین المللی و کشوری خواهر و رقابت متسابقین اعزامی از سراسر کشور در رشته‌های مربوطه به مدت دو روز کامل به طول خواهد انجامید.

اکرم مستوفی افزود: در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور مدعوین ویژه برگزار خواهد شد؛ رتبه‌های اول تا سوم هر یک از رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و نکات تفسیری مشخص گردیده و با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

لازم به یادآوری است که راستای تشویق منتخبین یازدهمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل در نیرو‌های مسلح در سال ۹۸ نفرات اول تا پنجم همراه با خانواده به این دوره از مسابقات دعوت شده و ضمن همراهی متسابقین، از فیوضات معنوی زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برخوردار خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار