فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: رزمایش الی بیت المقدس به مدت دو روز در منطقه عمومی باغرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۳۲۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارداشت: این رزمایش در سه محور دفاعی، امنیتی و امدادی در پنج شنبه وجمعه ۲۳ و ۲۴ آبان ماه برگزار می‌شود.

حسینی اظهار داشت: امروز یکی از راهبرد‌های اساسی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای گسترش سلطه و سیطره در کشور‌های دنیا، کاربرد گزینه نظامی چه در حرف و در عمل بوده است.

وی افزود: از این رو اگر کشوری بخواهد از استقلال و هویت خود صیانت کند باید بتواند یک نیرویی در ابعاد معنوی ونظامی تربیت کرده تا در مقابل حملات دشمنان، از خود دفاع و مقاومت کند.

فرمانده سپاه نیشابور گفت: از آنجا که انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز با این چالش‌های ایجاد شده توسط دنیای استکبار روبه‌رو بوده به دلیل دفاع از خود نیازمند یک نیروی مقتدر مسلح بوده که از حداکثر توانایی در مواجهه و مقابله با دشمنان برخوردار است.

حسینی بیان کرد: یکی از نیرو‌های مسلح مقتدر، گردان‌های بیت المقدس بوده که از بارزترین وظایف آنان می‌توان به دفاع سرزمینی اشاره کرد که هرگاه خطری کشور ما را تهدید کرد وارد صحنه شده و اقدامات لازم را به جا و به‌هنگام با توجه به ماموریتی که به آنان داده می‌شود انجام دهند.

فرمانده سپاه نیشابور یادآور شد: به منظور حفظ و هماهنگی و وحدت رویه گردان‌های رزم و عملیات و به جهت حفظ و آمادگی جسمانی و ایجاد بستری مناسب جهت حضوری موفق و هماهنگ برای بسیجیان گردان‌های بیت المقدس، ماموریت اجرای رزمایش الی بیت المقدس سپاه نیشابور، ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در منطقه عمومی باغرود باحضور گردان‌های الی بیت المقدس به مدت دو روز با اجرای برنامه‌های متنوع برپا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها