فرمانده سپاه ساوه:

اردوی راهیان نور فرصتی برای بیان وتبیین فرهنگ ایثار وشهادت

۱۷۰ نفر از دانش آموزان دوره متوسطه خواهر ساوجی به مناطق راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۹۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ۲پاسدار حجت اله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آمو زان دختر این شهر گفت: در دفاع مقدس ، ایمان رزمندگان به عنوان یک جنگ افزار معنوی به یاری آمد و اردوی راهیان نور ادامه راه شهدا و نرم افزار جنگ نرم کنونی است .
وی افزود: جریان مقاومت امروز تاثیر گذارترین جریان در منطقه است و اگر نگاهی به واقعه عاشورا داشته باشیم شاهدیم که جریان مقاومت شکست ناپذیر است حتی اگر در جبهه جنگ به ظاهر شکست بخورد.
سرهنگ دستجانی بیان کرد: کشوری که در گذشته نقشی در معادلات منطقه بطور مستقل نداشت امروز تاثیر گذارترین کشور در منطقه است که فراتر از مرزها تصمیم گیری می کند.
وی ادامه داد: در اردوی راهیان نور به سرزمینی سفر می کنیم که هیچگاه ناامید نشدند و دستگاه مجهز جنگی را با دستهای خالی زمین گیر کردند ولی امروز تجهیزات پیشرفته را بدون وابستگی ساخته ایم که حتی پهبادهای پیشرفته دشمن را ساقط می کند و آمریکا حتی جرات واکنش نیافت.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: بعضی ها می خواستند ما را به سوی ژاپنی شدن سوق دهند کشوری که حتی اختیار در کشور خودش ندارد و عرصه تجاوز سربازان آمریکایی است.
وی افزود: مسئولیت پذیری یکی از ضروریت های امروز جوانان جامعه است که قدردان جان نثاری شهدا باشیم حتی در کشورهای غربی به مناسبت های مختلف ، یاد شهدا را گرامی می دارند.
سرهنگ دستجانی تاکید کرد: اگر در این سفر حاضر شویم و توشه ای جمع نکنیم جای سوال است باید حداقل یک قدم رو به جلو و به سوی خدا برداریم.
وی ادامه داد: خواسته شهدا پیروی از ولایت و حفظ حجاب از زنان ایرانی بود .

ارسال نظرات