خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: وحدت حاکم بر ایران در سایه عمل به منویات رهبری به دست آمده است.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۹۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی صبح امروز در جمع کارکنان و بسیجیان سلماس اظهار کرد: وحدت و همدلی خوشبختانه امروز در کشورمان موج می‌زند و علی‌رغم توطئه‌چینی دشمنان مردم ما در کنار یکدیگر ثبات، امنیت و آرامش را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه ایادی استکبار جهانی به هر دستاویزی از جمله اختلافات قومی، مذهبی و زبانی برای ایجاد اختلاف و تفرقه چنگ می‌زند، اضافه کرد: ولی مردم ما بابصیرت بوده و این توطئه‌ها را در نطفه خفه می‌کنند.

این مسوول ایمان عملی ملت ایران به اسلام و مبانی آن، وفاق حقیقی و وحدت ملی ایران همچنین وجود رهبری و مدیریت ولی فقیه را از جمله علل موثر در تقویت وحدت و همدلی ملت ایران دانست.

رضایی خاطرنشان کرد: کسانی که نمی توانند دست رد به سینه استکبار بزنند ‌و جهاد کبیر انجام دهند، به حقیقت ذات اقدس الهی، امدادها و وعده های الهی ایمان ندارند.

این مقام مسوول گفت: وحدت ملت ایران حول محور اولی الامر و ولایت فقیه شکل گرفته است به طوری که رهنمودهای رهبری در همه زمینه‌ها تاکنون راهگشا بوده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس ضمن ابراز خشنودی از اینکه برادران شیعه و اهل سنت همچنین پیروان سایر ادیان توحیدی در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیز دارند، اظهار کرد: برای حفظ وحدت حاکم بر جامعه همچنین تقویت آن باید به صورت جدی گام برداشت.

وی با بیان اینکه وهابیون به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملت ما هستند، اظهار کرد: در مقابل این قبیل توطئه‌ها و دسیسه‌ها همواره باید هوشیار بود و توطئه‌های آنها را در نطفه خفه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات