کارگاه استانی یاوررسانه بسیج با حضور فرماندهان و فعالان رسانه ای حوزه های مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۸۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در امور بسیج در این کارگاه یک روزه گفت: یاوران رسانه قرار است در این طرح کلیه اقداماتی که در مسجد رخ می دهد را رسانه ای کنند و بر این اساس انتظار است به تمام نیازهای هنری مساجد در این طرح جامه عمل داده شود.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی افزود: مسجد بهترین مکان برای معرفی شهدا و یاوران مساجد بهترین نفراتی هستند که می توانند شهدا را معرفی نمایند.

وی گفت: کشف استعدادهای برتر از بین کودکان، نوجوانان و جوانان و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مختلف در مساجد و بهره گیری درست از فضای مجازی و ارائه راهکارهای مناسب برای جذب هرچه بیشتر جوانان به مساجد از جمله وظایف یاوران رسانه خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه این کارگاه گفت: کارگاه آموزشی یاوران رسانه بسیج به مدت یک روز با حضور فرماندهان و رابطین رسانه ای حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری در مسجد جامع شهرکرد برگزار شده است.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی افزود: در این کارگاه ضمن بررسی عملکرد یکساله بسیج مساجد و محلات در حیطه فضای مجازی، سعی گردید برنامه های تبلیغی و اجرایی با گفتمان مسجد محوری جزء اصول اصلی برنامه های اجرایی سپاه و بسیج باشد.

ارسال نظرات