فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان شهرستان محلات خبرداد و گفت:این رزمایش در دو مرحله در آبان ماه و آذرماه با حضور گردان‌های بسیج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۸۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛ سرهنگ پاسدارنعمت اله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات، ظهرچهارشنبه شنبه ۹۸/۸/۲۲ در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس، با بیان اینکه این رزمایش، نمایشی از اقتدار و توانمندی‌های نیروی مقاومت بسیج و زنده کننده یاد بسیجیان در دوران دفاع مقدس خواهد بود، اظهار داشت: بسیجیانی که در رزمایش‌ها و برنامه‌های نیروی مقاومت بسیج حاضر می‌شوند بدون چشمداشت مادی و به صورت داوطلبانه با کنار گذاشتن امورات شخصی و مسائل زندگی مانند دوران دفاع مقدس انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: هرساله عنوان رزمایش‌های بسیج الی بیت المقدس است چرا که بسیجیان سرباز امام زمان (عج) و نایب ایشان امام خامنه‌ای هستند و در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارند، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: ملت ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستند و بسیجیان در خط مقدم این مبارزه قرار دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیج در دو مرحله خبر داد و تصریح کرد: در ۲۳ و ۲۴ آبان ماه مرحله نخست رزمایش برگزار خواهد شد و روز ۵ آذر نیز همایش عمومی بسیجیان با عنوان همایش اقتدار بسیج و مرحله دوم رزمایش با حضور عموم بسیجیان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در طول سال با هدف حفظ آمادگی رزم گردان‌ها، محتوای رزمایش الی بیت المقدس سال ۹۸ را، شامل رزمایش دفاع از کوی و برزن، رزمایش امنیتی مقابله با اغتشاشات و ناآرامی، رزمایش مردم یاری و امداد و نجات و برگزاری راهپیمایی تاکتیکی شبانه، عنوان کرد.

نجفی همچنین گفت: هدف از برگزاری این رزمایش افزایش و ارتقاء توان دفاعی و امنیتی گردان‌های بسیج شهرستان است.

وی درپایان افزود این رزمایش به استعدادیک گردان درمحل پادگان قدس شهرستان محلات به مدت دور انجام می گردد.

 

ارسال نظرات