خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

مسابقه عکاسی «قاب خاطرات» در همدان برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان از برگزاری مسابقه عکاسی قاب خاطرات با محوریت عکس های خبری از فعالیت های سپاه و بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۷۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

مسابقه عکاسی «قاب خاطرات» در همدان برگزار می‌شودعلی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعالیت گسترده عکاسان بسیجی اظهار داشت: مسابقه عکاسی «قاب خاطرات» به همت روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با محوریت عکس‌های خبری از فعالیت‌های سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هر عکس می‌تواند خاطرات زیادی را از یک موضوع خاص داشته باشد که برای انسان سال‌ها تازگی دارد.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: این مسابقه با هدف ارزیابی عکس‌های خبری عکاسان بسیجی و با موضوعات اردوهای جهادی، یادواره‌های شهدا، چهل سالگی انقلاب، کاروان‌های راهیان نور، حلقات صالحین، حجاب و عفاف، فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: مخاطبان این مسابقه بسیجیان، سربازان و پاسداران هستند که می‌توانند آثار خود را تا 15 آذر ماه سال جاری از طریق پیام‌رسان سروش به شماره 09186725797 یا به ایمیل rohamedan@shmail.ir ارسال کنند.

کریم‌پور با بیان اینکه آثار ارسال شده باید کیفیت لازم را داشته باشند و مشخصات کامل فرد شرکت‌کننده نیز ذکر شود، عنوان کرد: در پایان به نفرات اول تا سوم هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات