خبرهای داغ:
بهاء ابوالعطا از فرماندهان جنبش جهاداسلامی فلسطین که بامداد سه‌شنبه ۲۱ آبان در یک عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید در آخرین مصاحبه پیش از شهادت برمهم بودن نبرد آینده تاکید کرده بود.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۶۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، خبرگزاری فلسطین الیوم برای اولین بار مصاحبه‌ انجام شده با بها ء ابوالعطا را پیش از شهادت این فرمانده ارشد جهاد اسلامی منتشر کرده است.

ابو العطا که بارها رعب و وحشت را بر صهیونیست‌ها حاکم کرده بود، در این مصاحبه گفته بود امکانات و توانمندی‌های گردان‌های القدس نسبت به نبرد بنیان مرصوص در سال ۲۰۱۴ چندین برابر شده است.

وی تاکید کرده بود که گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در آماده باش کامل برای بازداشتن متجاوزان اسرائیلی از هرگونه تعدی به ملت فلسطین قرار دارد.

ابوالعطا تصریح کرده بود گردان‌های القدس منتظر نبرد آینده است تا درس سختی به دشمن اسرائیلی بدهد.

این مصاحبه در پی یکی از نبردهای قبلی مقاومت با ابوالعطا انجام شده است که وی طی آن به نکات مهمی در شکل و ماهیت نبرد آینده با اشغالگران اسرائیلی و توانمندی‌های گردان‌های القدس القدس اشاره کرده بود که همگان را غافلگیر خواهد کرد.

ابوالعطا گفته بود نبرد آینده بسیار قوی‌تر از نبرد بنیان مرصوص خواهد بود که اشغالگران را به درد خواهد آورد و آنها را درهم خواهد شکست.

این فرمانده شهید مقاومت در جریان نبرد آسمان آبی در سال ۲۰۱۲ زخمی شده بود و بارها در معرض تلاش برای ترور قرار گرفته بود که همه این تلاش‌ها به شکست منجر شده بود و در نهایت بامداد سه شنبه ۱۲ نوامبر در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به غزه به همراه همسرش به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها