خبرهای داغ:
شورای وحدت حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری نایین با حضور فرمانده و اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۵۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین، به مناسبت فرخنده میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و در آستانه هفته بسیج ، در سومین روز هفته وحدت ، ویژه برنامه شورای وحدت حوزه شهید مطهری با حضور شورای فرماندهی ناحیه ، اعضای شورای فرماندهی حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج در حسینیه حضرت صاحب الزمان (عج) نایین برگزار شد.

این برنامه که در راستای توانمند سازی مدیران بسیج در حوزه و پایگاه‌ها برنامه ریزی و اجراء شد ، مدیران قسمت های ناحیه ضمن دیدار با رده های همنام خود در حوزه و پایگاهها ، از نزدیک روند اجرای برنامه ها را رصد کرده و در جریان نقاط قوت ، معایب و نواقص برنامه ها قرار گرفتند.

در این برنامه سرهنگ دوم پاسدار مهدی زاده فرمانده ناحیه نایین در سخنانی با تبریک هفته وحدت و موالید پیش رو ، ضمن بیان منویات و انتظارات رهبر انقلاب از بسیجیان در عصر حاضر ، به بیان بخشی از برنامه های تدارک دیده شده در 40 سالگی بسیج پرداخت و برعزم جدی پایگاه ها در برپایی برنامه های پر محتوا و جذاب برای معرفی شکوه و اقتدار بسیج به جامعه تاکید کرد.

 در ادامه یکی از مداحان بسیجی اشعاری در رسای پیامبراعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان داشت و پس از آن حلقه شوراهای تخصصی بسیج توسط مدیران همنام برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار