فرمانده سپاه سیرجان:

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در سیرجان برگزار می شود

فرمانده سپاه سیرجان گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در تاریخ ۲۳و ۲۴ آبان ماه در اردوگاه قدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۴۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

فرمانده سپاه سیرجان در گفت و گو باخبرگزاری بسیج در خصوص برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس اظهارداشت: رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس والزهرا بسیجیان شهرستان که به نام رزمایش الی بیت المقدس نامگذاری شده است در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در کیلومتر ۲۰ جاده سیرجان – بندرعباس در اردوگاه قدس برگزار خواهد شد.

سرهنگ باقری هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش اقتدار و صلابت بسیجیان دانست و افزود: این رزمایش در دو مرحله و با سه محور اصلی دفاعی، امنیتی و  در جهت سازماندهی، آموزش و تکمیل و همچنین با هدف دفاع از کوی و برزن، تمرین امداد و نجات، عملیات‌های امنیتی و دفاعی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سیرجان اذعان داشت: در این رزمایش بسیجیان با آمادگی کامل شرکت خواهند کرد، چرا که از ابتدای سال تمامی آموزش ها به بسیجیان داده شده است.

وی درادامه افزود: شعار این رزمایش بسیج چهل سال مردم یاری،امنیت و خدمت است و برگزای این رزمایش داری پیامی است که بسیجیان ما در اوج تحریمات ظالمانه دشمن با اقتدار در صحنه حضور دارند و آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند و هرگز به دشمن اجازه کوچک ترین تحرکی علیه انقلاب و نظام رانخواهند داد.

سرهنگ باقری در پایان گفت: پیشاپیش از حضور همه بسیجیان ولایی و دلسوز شهرستان و از همکاری همه مسئولین گرانقدر خصوصا امام جمعه محترم، فرماندار، شهرداری ها، بخشداری و همه ادارات و شرکت ها شهرستان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظرات