خبرهای داغ:
برای اولین بار در کاشان از سوی همکاری مدرسه علمیه آیت الله یثربی و با همکاری آموزش و پرورش، بسیج شهید فهمیده و جمعیت هلال احمر، طرح صحت نماز ۵۰۰ دانش آموز دبیرستان محتشمی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۲۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، برای نخستین بار در کاشان، از سوی مدرسه علمیه آیت الله یثربی و با همکاری آموزش و پرورش، بسیج شهید فهمیده و جمعیت هلال احمر، طرح ابتکاری آموزش و آزمون صحت نماز ۵۰۰ دانش آموز دبیرستان محتشمی این شهرستان برگزار شد.

علیرضا ناجی آبادی مدیر دبیرستان محتشمی کاشان به حضور دانش آموزان دبیرستان محتشمی در خیمه های قرائت و تلاوت نماز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان با شرکت در این طرح و دریافت کارنامه توصیفی نماز، از میزان صحت قرائت  نماز خود اطلاع پیدا کردند.

ناجی آبادی، به حضور ۱۳ روحانی در اجرای این طرح اشاره  کرد و افزود: دانش آموزان شرکت کننده  از نکته های جالب اساتید و کارشناسان مدرسه علمیه آیت الله یثربی بهره مند شدند.

وی  با انتقاد از عدم  پوشش  این طرح از طریق رسانه ملی، گفت: در دورانی که دبیرستان ها به امور آموزشی توجه دارند و پرورش در حال فراموشی  است، توجه رسانه ملی به این امر مورد انتظار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها