خبرهای داغ:
مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان ازمراسم افتتاحیه دوره تکمیلی ۳۰روزه بسیج هندیجان با حضور بسیجیان هندیجان و بخش چم خلف عیسی با اجرای کلاس های متنوع آموزشی بصورت تئوری و عملی در مرکز آموزشی شهید بهرام مزارعی شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۸۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره تکمیلی بسیج، سروان پاسدار سعید سنگری اظهار داشت : برنامه های آموزشی بسیج با نظم و هماهنگی خاصی در راستای اهداف و ماموریت های ابلاغ شده برای بسیجیان شهرستان بصورت ۳۰روزه تحت عنوان دوره تکمیلی آغاز شده است.

 وی افزود : بسیجیان شهرستان هندیجان بایستی بصورت منظم و هماهنگ شده در این کلاس های آموزشی حضوری مفید و فعال داشته باشند و نظم در دوره آموزشی از اولویت های کاری هست که با توجیح بسیجیان در این باره امیدوارم در روند یادگیری کلاس های آموزشی تاثیرگذار باشد.

وی با بیان ایجاد روحیه شادی و نشاط در فراگیری آموزش ها گفت: کلاس های دوره آموزش دارای تنوع ویژه ایی است که دراین باره از مربیان با تجربه بسیجیان استفاده می شود و کلاس ها شامل عقیدتی سیاسی ، روانی ، تربیت بدنی و تاکتیک نظامی همراه با اردوی صحرایی است.

 سروان پاسدار سنگری مدیرارشد ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: این گونه دوره های آموزشی بهترین فرصت مناسب برای یادگیری بسیجیان است و کمک بزرگی آگاهی سطحی در دوران یک بسیجی است که می تواند در روند خدمت برای بسیجیان دارای امتیاز و مفید و تاثیرگذار باشد.

 وی بااشاره به آمادگی بسیجیان شهرستان در این دوره تکمیلی ۳۰روزه بسیج بیان کرد : شرایط روحی و جسمی بسیجیان شهرستان در این دوره و دوره های قبلی قابل به تحسین است چون از این دوره های تکمیلی که با ظرفیت های خوبی برگزار شده تا کنون مورد استقبال بسیجیان قرار گرفته است و با یاری خداوند در پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج این دوره ها همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها